ik heb sinds het weekend een Corsa B uit 1994. de temperatuurmeter werkt niet goed. die blijft helemaal links hangen en komt niet voorbij de 90 graden. soms gaat hij er net iets overheen maar dan valt hij meteen weer terug. hij zou toch ergens in het midden moeten staan? Zou de temperatuur...