Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
foto's daar hou ik niet van. ik zal jullie wel alvast uit de droom helpen, ik ben niet een dik pot(t)ig monster... ik ben 1.70, 62kg, geen fotomodel type (ik hou dus niet van op de foto staan) maar ik ben ook niet lelijk al zeg ik het zelf:P
foto's daar hou ik niet van. ik zal jullie wel alvast uit de droom helpen, ik ben niet een dik pot(t)ig monster... ik ben 1.70, 62kg, geen fotomodel type (ik hou dus niet van op de foto staan) maar ik ben ook niet lelijk al zeg ik het zelf:P
je hebt gelijk wim, dat was mijn laatste plan ook al. mijn pa haalt er morgen 1 en die hang ik er wel in dan. mijn grootste probleem was alleen dat ik zelf geen tijd had om er een te halen. als me pa dat voor me doet is het hele probleem morgen avond al opgelost.
en erwin, je weet nog niet...
je hebt gelijk wim, dat was mijn laatste plan ook al. mijn pa haalt er morgen 1 en die hang ik er wel in dan. mijn grootste probleem was alleen dat ik zelf geen tijd had om er een te halen. als me pa dat voor me doet is het hele probleem morgen avond al opgelost.
en erwin, je weet nog niet...
ok, dan zal ik maar moeten gaan "carpoolen"of het openbaar vervoer maar moeten pakken (als ik nog weet hoe dat werkt)
alvast bedankt voor alle reacties
ok, dan zal ik maar moeten gaan "carpoolen"of het openbaar vervoer maar moeten pakken (als ik nog weet hoe dat werkt)
alvast bedankt voor alle reacties
mijn thermostaat mischien voor die 3 dagen even saboteren zodat deze dicht blijft en daardoor de vloeistof niet zo veel langs het lek komt, is dat misschien nog iets van een tijdelijke oplossing?
mijn thermostaat mischien voor die 3 dagen even saboteren zodat deze dicht blijft en daardoor de vloeistof niet zo veel langs het lek komt, is dat misschien nog iets van een tijdelijke oplossing?
ik snap ook wel dat het niet goed is, ik probeer hiermee dan ook te vragen of het erg slecht is...
en ok, dom blondje natuurlijk, ik had er even niet aan gedacht dat een vloeistof temp meter geen lucht temp kan meten..