Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heren/dames,
Ik wil graag mijn gtc logo eraf halen en deze onder het opel logo plaatsen..
Ik lees een beetje rond op internet en het verwijderen lijkt me geen punt..
Alleen het opplakken hoe gaat dat en zijn er nog handige tips?!?
Thanks!
Ja was makkelijker als ik dacht, grill eruit en dan alleen de hoeken van de bumber beetje buigen.
Gelukkig is een vriend van me monteur dus alles aan mijn auto is een klusje voor ons..
Ja was makkelijker als ik dacht, grill eruit en dan alleen de hoeken van de bumber beetje buigen.
Gelukkig is een vriend van me monteur dus alles aan mijn auto is een klusje voor ons..
Hallo iedereen!
Mijn naam is Stan kom uit de omgeving van Oss en ben 21 jaar
Sinds een aantal maanden ben ik een trotse eigenaar van een Opel Astra GTC 1.8 Sport uit 2004!
na een beetje rondneuzen op dit forum heb ik me aangemeld!
groetjes!
hallo iedereen
ben nieuw hier en weet ook niet dat ik goed zit maar heb wel gelijk een vraag,
ik heb vandaag mijn dayline (koplampen) binnengekregen.
en je voelt de vraag al aankomen
hoe moeten de voorlampen eruit (hoeveel boutjes en moertjes enz)
na een beetje speurwerk zag ik 3...