Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad nr 12 uit het plaatje van rdh.
Dit plaatje had ik ook gevonden, maar geeft niet echt duidelijk aan hoe het zit gemonteerd
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3969503.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad nr 12 uit het plaatje van rdh.
Dit plaatje had ik ook gevonden, maar geeft niet echt duidelijk aan hoe het zit gemonteerd
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3969503.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij het vervangen van een lamp uit de koplampunit van mijn Astra H 2007 viel me een polystyreen onderdeel tegemoed.
Geen idee, waar het wegkomt. Ik weet dat het achte de voorbumper hoort, maar waar precies?
Navraag bij de opeldealer leverde een nors: komt achter de bumper weg + een...