Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou ik wil mijn automaatbak graag houden
in verband met last van mijn been met schakelen
maar past de bak nou wel of niet bij een 1800
maar ik begrijp dat ik dan ook anderen assen en schokbrekers moet
nou ik wil mijn automaatbak graag houden
in verband met last van mijn been met schakelen
maar past de bak nou wel of niet bij een 1800
maar ik begrijp dat ik dan ook anderen assen en schokbrekers moet
ik heb een c ascona met een 1300 motor en wil eigenlijk opzoek
gaan naar een 1800 motor uit een c ascona maar past de automaat bak dan nog wel
of moet ik hier ook een andere voor hebben
ik heb een c ascona met een 1300 motor en wil eigenlijk opzoek
gaan naar een 1800 motor uit een c ascona maar past de automaat bak dan nog wel
of moet ik hier ook een andere voor hebben
beste gse
het probleem zit denk ik in het verschil in cilinders ( 4)want mijn steun heeft twee
mogelijk heden maar past maar op een mogelijkheid i.v.m motorsteun
mvg cornell 1
ik heb voor mijn rekord E 2 2 liter het airco systeem uit een senator met motor steun deze past wel op de motor maar komt te ver naar voren en de steun kan niet verder naar achteren want dan zit de motorsteun in de weg
ook komt het span wiel voor de snaar tegen mijn fan aan
moet ik een andere...
beste ziggy
zeg je dan eigenlijk dat als ik dat doe voor het verbruik
ik wel kracht ga verliezen bij het trekken van mijn caravan
want dan is het dus een verkeerde keus
mvg cornell1
beste ziggy
zeg je dan eigenlijk dat als ik dat doe voor het verbruik
ik wel kracht ga verliezen bij het trekken van mijn caravan
want dan is het dus een verkeerde keus
mvg cornell1
geachte heren
ik heb toch nog wel een vraag over het plaatsen van een 4traps automaatbak
kan dit wel en levert dit een lager verbruik op en een stilleren auto en heeft dit nog effect
op het koppel
geachte heren
ik heb toch nog wel een vraag over het plaatsen van een 4traps automaatbak
kan dit wel en levert dit een lager verbruik op en een stilleren auto en heeft dit nog effect
op het koppel
heren bedankt voor de informatie
ik denk dat we volgend jaar maar weer net als dit jaar met het zelfde koppel en caravan
op vakantie gaan het ging verder prima het duurd alleen iets langer maar het is toch vakantie dan
mvg cornell 1
heren bedankt voor de informatie
ik denk dat we volgend jaar maar weer net als dit jaar met het zelfde koppel en caravan
op vakantie gaan het ging verder prima het duurd alleen iets langer maar het is toch vakantie dan
mvg cornell 1
eigenlijk wil ik alleen een anderen automaatbak met
koppelomvormer om het koppel van mijn auto te verhogen
lukt dat met alleen een bak
ik denk dan aan een senator 3.0 automaatbak maar past deze op een rekord 2.0 automaat uit 1983
ik heb een senator boekje en daar heeft een 3.0 een koppel...
wie kan mij vertellen op wat voor beugel de airco pomp in een rekord E 2 2 liter 4cilinder komt
ik heb het airco systeem uit een senator met motor steun deze past wel op de motor maar
komt te ver naar voren en de steun kan niet verder naar achteren want dan zit de motorsteun in de weg
wie kan...