Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedemiddag hoop dat jullie me kunnen helpen,
na een tikkend geluid te horen ben ik er achter gekomen dat het in me inlaat spruitstuk zat.
heb al een beetje gezocht op het forum en was meerdere dingen tegengekomen bijv. de wervelkleppen of een loszittende bovenplaat die je terug vast kan...
goedemiddag mede opel bezitters,
Ik ben niels een trotse bezitter van een Astra G uit 2004
hier en daar zijn er wat kleine problemen en hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen