Goedemiddag hoop dat jullie me kunnen helpen,
na een tikkend geluid te horen ben ik er achter gekomen dat het in me inlaat spruitstuk zat.
heb al een beetje gezocht op het forum en was meerdere dingen tegengekomen bijv. de wervelkleppen of een loszittende bovenplaat die je terug vast kan...