Recente inhoud door cabo de gata

  1. C

    Motor loop stationair warm Corsa b 1,7 diesel 2000 edition

    Inderdaad klopt,woon nu wel in Spanje dus met het koude weer heeft het niets te maken denk.Het is gebeurd na het gebruik van de verwarming na lange tijd,dus niet telkens aleen na het gebruik ervan.Alvast bedankt voor je reactie!mvg
  2. C

    Motor loop stationair warm Corsa b 1,7 diesel 2000 edition

    Inderdaad klopt,woon nu wel in Spanje dus met het koude weer heeft het niets te maken denk.Het is gebeurd na het gebruik van de verwarming na lange tijd,dus niet telkens aleen na het gebruik ervan.Alvast bedankt voor je reactie!mvg
  3. C

    Motor loop stationair warm Corsa b 1,7 diesel 2000 edition

    Vorig jaar zelfde probleem,thermostaat vervangen en alles ok.Nu zelfde probleem na het gebruiken van de verwarming,verwarming is ook warm dus denk ik geen luchtbellen.Water bijgevuld aangezien expantievat zeer warm word en door overdruk het water naar buiten gaat.Alle leidingen worden warm en...
Terug
Naar boven