Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad klopt,woon nu wel in Spanje dus met het koude weer heeft het niets te maken denk.Het is gebeurd na het gebruik van de verwarming na lange tijd,dus niet telkens aleen na het gebruik ervan.Alvast bedankt voor je reactie!mvg
Inderdaad klopt,woon nu wel in Spanje dus met het koude weer heeft het niets te maken denk.Het is gebeurd na het gebruik van de verwarming na lange tijd,dus niet telkens aleen na het gebruik ervan.Alvast bedankt voor je reactie!mvg
Vorig jaar zelfde probleem,thermostaat vervangen en alles ok.Nu zelfde probleem na het gebruiken van de verwarming,verwarming is ook warm dus denk ik geen luchtbellen.Water bijgevuld aangezien expantievat zeer warm word en door overdruk het water naar buiten gaat.Alle leidingen worden warm en...