Vorig jaar zelfde probleem,thermostaat vervangen en alles ok.Nu zelfde probleem na het gebruiken van de verwarming,verwarming is ook warm dus denk ik geen luchtbellen.Water bijgevuld aangezien expantievat zeer warm word en door overdruk het water naar buiten gaat.Alle leidingen worden warm en...