Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
Hoi, ik heb een dringende vraag!
ik rijd een 1.7 cdti uit 2008. Sinds de aanschaf van mijn auto hebben we een naar bijgeluid bij het rijden. Na lang gezeur bij verschillende dealers, is de diagnose dat het bijgeluid veroorzaakt zou worden door de vrijloop koppeling. Bij de vervanging van de...