Zoekresultaten

  1. A

    Geluid vrijloopkoppeling Astra H 2008 1.7cdti

    Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
  2. A

    Geluid vrijloopkoppeling Astra H 2008 1.7cdti

    Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
  3. A

    Geluid vrijloopkoppeling Astra H 2008 1.7cdti

    Hoi, ik heb een dringende vraag! ik rijd een 1.7 cdti uit 2008. Sinds de aanschaf van mijn auto hebben we een naar bijgeluid bij het rijden. Na lang gezeur bij verschillende dealers, is de diagnose dat het bijgeluid veroorzaakt zou worden door de vrijloop koppeling. Bij de vervanging van de...
Terug
Naar boven