Hoi, ik heb een dringende vraag!
ik rijd een 1.7 cdti uit 2008. Sinds de aanschaf van mijn auto hebben we een naar bijgeluid bij het rijden. Na lang gezeur bij verschillende dealers, is de diagnose dat het bijgeluid veroorzaakt zou worden door de vrijloop koppeling. Bij de vervanging van de...