Hallo mensen,
Ik heb een Opel Corsa 1.2 16V op LPG G3 van bouwjaar 1999. Een oudje dus.
Sinds vanochtend kamp ik met het probleem dat ik koelwater verlies. De lekkage is zichtbaar bij een "klep", welke tussen de koelwaterslangen gemonteerd zit die richting de kachel radiateur leidt. De ANWB...