Recente inhoud door AJG63

  1. A

    Lekkage bij koelwaterklep (?)

    Ik heb het onderdeel (specifiek op type motor) net gekocht bij de Opel dealer! De benaming: kachelklep. Vreemd dat de man van de ANWB dit niet wist.. Enfin, zo meteen de defecte kachelklep vervangen en we kunnen weer rijden mét verwarming én zonder koelwaterverlies! Dit is dan de kachelklep.
  2. A

    Lekkage bij koelwaterklep (?)

    Hallo mensen, Ik heb een Opel Corsa 1.2 16V op LPG G3 van bouwjaar 1999. Een oudje dus. Sinds vanochtend kamp ik met het probleem dat ik koelwater verlies. De lekkage is zichtbaar bij een "klep", welke tussen de koelwaterslangen gemonteerd zit die richting de kachel radiateur leidt. De ANWB...
Terug
Naar boven