Recente inhoud door adolfhof

  1. A

    2e versnelling astra 1.7 D station 1996 werkt niet

    hallo eigenlijk geen idee zit binnenin neem ik aan maar hij kraakt niet wil gewoon niet in de 2e versnelling verder werkt alles perfect en soms schakelt ie zo in de 2e maar een moment later weer niet
  2. A

    2e versnelling astra 1.7 D station 1996 werkt niet

    hallo Ik heb een Astra station 1700 diesel uit 1996 met 383000 km. op de teller waarvan de tweede versnelling vaak weigert soms doet ie het wel de rest schakelt normaal en soepel
Terug
Naar boven