Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gemaakt een gewoon voorscherm van de ene die je wilt hebben in polyester goed strak (geen deukjes en of gaten die er normaal niet zitten) ja zorgt dat deze vast op een plaat of hangt dat deze niet kan torsen boen het voorscherm in met boenwas dan leg je een laag gelcoat voor mallen heel belangrijk deze word namelijk harder dan gewone gelcoat dan leg je er matten met hars lucht er uit rollen als je de mal een paar keer wilt gebruiken zou ik zeker 10 lagen leggen en versteveging aanbrengen ( houten balkjes )deze kan je er mits een beetje schuren gewoon er bij tussen rollen wacht tot de mal niet meer plakt mag nog warm zijn voor deze er af te halen als je wacht tot de mal volledig hard is gaat deze zo hard krimpen dat je hem er mss niet meer afkrijgt je laat deze volledige afkoelen (uitharden) op vlakke ondergrond dit om het vervormen van de mal tegen te gaan zo maak je dus een negatieve mal
nu je de mal hebt kun je er redelijk veel maken let wel op een mal verslijt je kunt deze niet gebruiken voor 1000 stuks van te maken 50 stuks is meer dan genoeg van deze mallen
je neemt dus de mal boent deze in en je kunt beginnen me mss eerst een gewone gelcoat je schilderd het er op laat deze wat uitdrogen niet volledig en dan kan je matten leggen met hars de stukken die stevig moeten zijn kan je beter een mat meer doen dan te weinig maar dit moet je zelf een beetje aanvoelen en dan het zelfde zo als de mal moet je deze er af halen als deze nog warm is en niet wanneer deze volledig koud is (uitgehard ) want dan kan je het vergeten als deze niet meer nat is kan je voelen met je vinger als deze niet aan je vinger blijft plakken kan hij er uit en laten afkoelen op een rechte ondergrond en dan de gaten boren die er in moeten en daar is het voorscherm
hoop dat je er wat aan hebt en als je hars nodig hebt heb nog wel een paar keer 200 liter staan voor een prijsje :Dnog 2 van de moterkap
weer wat nieuwe foto`s gemaakt
heb er nog meer maar toestel ligt nog in men garage dus rest komt nog :Dvoorste deur gaat zeker een nieuwe worden gezien de leuke deuken de achterste is bij te werken maar succes met de herstelling
7 december 2012 om 16:13 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926488voor die 1,60 per kilo is het gestraald en dan gecoat heb dat al meer laten doen en ben er zeer tevreden over maar je moet we overal een bout in draai voor als de schroefdraad niet aan de binnenkant gecoat word of je mag elk gat trug tappen
als je dit met een velg wilt laten doen dan moet ik 50 euro per velg betalen en heb je het probleem dat diepe krassen altijd zichtbaar blijven
6 december 2012 om 17:23 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926484als ik me niet vergis is poedercoaten 1,6 euro de kilo dus das voor 20 kilo is dat dan 32 euro das voor de gewone kleuren he speciale kleuren kosten meer he
ja wist nie precies waar ik het mocht plaatsen srry
http://total-fun.eu/what-to-do-when-policeman-is-going-to-stop-you-d/ hoop dat hij werkt vind het persoonlijk wel ne goeie
heb wel eens gehoord met luchtdruk of onderdruk maar of dit ook echt werkt is een groot vraagteken
je kan mss ook de auto omhoog krikken paar rubbere doppen uit de bodem duwen een zaklampje naar binnen steken dan zie je al wa meer en proberen het slot langs de binnenkant te verdraaien daar zit normaal een sleuf in het gaat in iedergeval een hele opgave zijn voor dit te doen zonder schade
wens he er verder succes mee
mvg@noppe889 wrote:
Hey ik heb een verwarmde ruimte (: en voor te spuiten ook
Maar tast het zout sneeuw de veren en lak niet hard aan?zout tast altijd de lak aan maar alsje hemgewoon laat uitharden zo als het moet zal het zout u lak niet harder aantasten dan bij een auto die in de zomer is gespoten gewoon optijd kuisen en goed afspuiten als er gestrooid is
als het een inbus is kan je er een torx (die iets groter is ) er in te kloppen en dan krijg je ze er meestal gewoon uit kan ook zijn da de torx rond draait dan kan je als ik me niet vergis een 36kant inslagen ls die dan nog rond draait da kunde gaan boren
mijn schoenbroer kan dit normaal ook wel wil wel eens voor je horen of hij tijd heeft als je nog hulp nodig hebt stuur maar een bericht
@lukelaaf wrote:
Of je knie in de band duwen.
Maar weet niet of dat genoeg is met stretchemet een spanband geef je continu druk u knie is snel weg geduwt en dan duw je maar op 1 plaats en een spanband is het meer verdeeld
je kunt de volgende keer ook de band aan de kant van het ventiel over de hump houden (rand in de velg ) en de spanband er om heen goed aan spannen en rustig opblazen en normaal moet die er dan zo over de andere springen wel uitkijken dat je de velg met band niet plat op de grong legt want dan kan die wel eens hoog weg springen gewoon rechtzetten en rustig opblazen dan heb je geen vuur nodig
als het polyester is gewoon goed opschuren aan de achterkant dan een 5 lagen matjes leggen in een keer en niet teveel verharder gebruiken want dan verbrand de vezel en ook niet teveel lagen in een keer 5 lagen gaat in een keer als je er meer wilt leggen (wat niet nodig is ) wachten te de polyester begint aftekoelen en als het een plastice bumper is kan je deze proper maken en een schuinkantje aanmaken en dan lassen en aan de achterkant eventueel versterken
dit is toch vaker het probleem als je al 60 procent van je km in de stad doet zal daar het probleem wel bij liggen maar je kan dit oplossen door een pin door u roetfilter te slagen de pin moet maar 5 mm diameter hebben slijp er een punt aan tik die door je roetfilter laat hem draaien terwijl de roetfilter aan de ene kant aan de moter hangt andere kant los laat hem 10 min draaien dat het vuil er wat uit kan het kan zijn dat hij de eerste keer uitvalt dan effe wachten trug proberen met wat gas dan effe 3000 toeren laten draaien laten afkoelen als ge hem 10 hebt laten draaien he trug volledig moter nooit geen last meer van da lampje of foutmelding toch niet van de roetfilter heb dit al meer gedaan nooit geen klachten op gehad achter af
@mantallica wrote:
Niet gekeken vandaag, zag deze wel op MP staan
http://link.marktplaats.nl/590724718″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Werdt mij vorige week nog aangeboden voor een “beetje” minder :shock:
gemoet eens bij de kenmerken kijken staat dat kleur oranje is
heb er ook nog ne goeie 848 euro voor staatje belgie ben voor de rechter moette komen in slaap gevallen achter het stuur en een brievenbus geraakt auto pertotal en dat omdat die corupte flikken mij op kei slechte papieren hebben gezet bij procureur zou volgens flik kei zat zijn geweest zat juist over de limiet en normaal moochde wa water drinken en een half uur later blazen da mocht dus nie en da komt om da ik vroeger wel eens wa kattekwaad uitsteekte als minderjarige gekunt volgens sommige flikken niet veranderen ach ja was in fout he maar boute bedrag is overdreven vind ik
wil u ook wel helpen die plaat kan ik er wel voor u in lassen koplampen afstellen kunde hier in een garage laten doen denk dat da maximum 20 euro kost en naar u handrem wil ik ook wel eens kijken woon in rijkevorsel dus das maar een 30 min rijden dus valt nog mee he stuur maar een pm dan hoor ik het wel
deze staat nu toch te koop of heb ik dat niet goed gezien
http://www.2dehands.be/autos/autos/opel/opel-kadett-c-1-coup%C3%A9-129865518.html?qq=kadett+c&start=41
zonde da ge zo veel tijd trug verkooptnormaal kan je nie met gereedschap voor een leiding van 4.75 aan een leiding van 5 mm werken andersom maakte meer kans dat da lukt zou gewoon 5 mm nemen veel veranderd er normaal niet aan als het verschil zo klein is zou ik me geen zorgen maken
voorlopig eerst door de keuring zien te geraken dan spaghetti uitlaat er onder dubbele carburator er op maar blijft voorlopig een gewone 1200 s heb voor nog wel even werk genoeg doe dit in men eentje he
de vorm van de toekomstige achter bank niet echt op de stof weet dat dit versleten is word vervangen door sky door de schoonma en men vriendin :D we zullen zien wat voor resultaat dit gaat geven
zo ook de voorste zetels
nog wat meer roest
nog een paar gaatjes :D
moet nog wat meer foto`s van de afwerking maken die verdwijnen zo maar van men toestel :fy1 gvdhet begin van de roest
de roest bijna weg
de afwerking (ben een deel foto`s kwijt )
weer een gaatje
de afwerking spijtig dat ik een deel foto`s kwijt ben
bij een oververhitte moter worden normaal toch de zuigerveren vervangen omdat die overvehitting niet goed is voor de zuigerveren metaal zet namelijk uit bij warmte en teveel warmte zet deze meer uit en met he afkoelen gaat deze krimpen maar natuurlijk harder als op de normale temperatuur en om dat er door het hard krimpen teveel speling op de zuigerveren is gekomen krijgde olie verbruik dus da lijkt mij gewoon een fout van garage want met compressie test had dit zeker aan het licht gebracht of toch zekerheid kunnen bieden ook al waren er geen klachten die test had u mss nie goed gezind gemaakt toen maar nu heellemaal niet geloof ik
-
AuteurBerichten