Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
had hier inderdaad wat over gelezen, zal het met de juiste kracht vast zetten en voor de zekerheid wat locktite.
Dank voor de snelle reactie. Hoopte dat het inderdaad niet op tijd gezet dient te worden op de nokkenasklem na. Maar begrijp dus dat ik het identiek opnieuw moet doen als met de ketting wissel(met krukas blokkade en nokkenas sensor blokkade). Alleen hoef de distributie kast niet te verwijderen.
14 februari 2016 om 10:13 In reactie op: Gezocht iemand die mijn Astra H gtc zsm kan uitlezen. #18310701Ben wat ver weg voor je namelijk Heerenveen, maar je bent welkom. mocht je andere stoel airbags nodig hebben. Dan heb ik deze misschien voor je.
Heb nog 2 liggen namelijk.Heb een jaar geleden mijn ketting en spanner vervangen, hierna was het beter. Zeker de koude start, soms hoor je het nog bij koud weer en voor olie verversing.
Tijdens het rijden is een lichter maar super storend geluid hoorbaar, denk dat dit met de stoters te maken heeft. Deze ga ik binnenkort dan ook maar controleren/vervangen. Mijn vraag is moet de ketting er weer af, of kan ik de nokkenassen los halen bij het tandwiel. Om zo de ketting te laten zitten (liever lui dan moe king: )Verwacht ook de accu, die h tjes zijn wel erg gevoelig voor lage spanning/stroom
en die accu’s staan vaak een hele tijd in het magazijn. Ook ervaring mee helaas.
Als je een druppel lader hebt probeer dat dan eens, heeft het voor mij destijds opgelost.Update, 30.000 km verder en geen problemen bij 20.000 de gasfilter vervangen(5 min werk).
Gister ook de luchtfilter vervangen, olie + filter volgen. Moet eerst een kleppendeksel pakking regelen
had hem vervangen met de distributie ketting maar blijkbaar niet goed ”zweet” wat olie bij de dop.
Denk dat ik de oude resten niet goed had verwijderd.
Vooralsnog super tevreden met LPG in de 14 XEP.Heb je de accu al aan de druppellader gehad. Begin daar mee dat kost niks. Ik kocht een nieuwe accu organel gm bij de dealer. een jaar rotzooi meer gehad, 400 aan diagnose kosten verder. Zelf hele auto uit elkaar gehaald alle massapunten met contactspray ingespoten en vast gedraaid. Bleek accu te zijn. :shock: En kijk alle maar ook alle zekeringen na en de relais achter je zekering kast
Heb zelfde probleem gehad. Laad je accu eens goed op. Werkt dit niet dan is het een massa probleem.
Gok toch de accu. Denk dat de andere problemen(foutcodes) los hiervan staan.Nee dat is niet mogelijk. Zou toch de zekeringen nog eens goed nakijken
De twee onderdelen licht en regensensor liggen vrij ver uit elkaar. namelijk dashboard en dak.Waarom dan niet opeltje waar ga ik tegenaan lopen.
En hij heeft 120000 gelopen bij vervanging, ketting was niet het probleem maar de spanner.
zorg goed voor dr, t is een schatje ;)
dat probleem kan samen gaan, test je lekstroom met een lampje of nog beter een multimeter. Vervolgens ga je zekeringen trekken.
als je lampje minder brand of je multi geeft een lagere amperage aan dan zit het in die zekering groep. Als je kan moet je ff je accu met een druppellader opladen en dan kijken of licht problemen hebt.heb iets soortgelijks gehad groetjes :)
heb niet eens de eind foto;s geplaatst zie ik net
gaan weer verder uploaden :dUploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
de laatste was die pas werkend :d
ja probleem is opgelost, echt alles is opgelost. wel een klein detail geen idee wat de oplossing was, ga morgen alles weer in elkaar zetten om te kijken of het terug komt en bij welk onderdeel.
half uur geleden opgelost ben blij :D :D :D :D :D :Dhaha snapte m eerst niet, btw erg bedankt voor het meedenken :wors :wors :wors
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
er knipperde niks alleen het symbool van de open staande deur. Maar heb het zelf opgelost weet niet hoe want heb werkelijk de hele hele hele auto gestript. en morgen opbouwen en kijken wanneer het probleem terug komt, want nu werkt alles perfect ruitenwissers lampen alles zal de foto’s plaatsen op wat heb jij met je astra gedaan vandaag
Stefan wat denk jij, zou het de cim module kunnen zijn ondanks dat die nieuw is
klopt rik, heb het probleem al 2 jaar , maar pas echt bezig omdat het zo erg is geworden start namelijk niet meer
dat is de enige trigger om echt op onderzoek te gaan :assals je het echt niet zelf kunt, zoek een goedkope monteur want het is een makkelijke klus, daarnaast kun je een imitatie onderdeel nemen van bijv GRAF voldoen prima, €150 voor de pomp en zeg maar als het tegenvalt €50 voor de handen
als je een m riem set haalt dus met spanrol ben je nog eens €120 kwijt21 juni 2013 om 11:47 In reactie op: Problemen met starten (startmotor, sleutel?) Zafria 1.8 LPG #18124356heb je lekstroom gemeten?
ja direct al geprobeerd, kan nu niet zoveel doen met de regen maar denk jij dat het aan de sleutelherkenning ligt dan?
helemaal gestript opzoek(massa contactpunten) naar oplossing elektro probleem :afro
-
AuteurBerichten