Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oke zodra de stekker er af is is het getik over ….
bedankt dat je mee denkt willem maar stekker er af heb ik al geprobeerd en dan gaat t motormanagemand branden en dat is nog veel storender
hey willem
ja hij zit gewoon op de originele bevesigings plek op het filterhuis maar is het normaal dat je hem zo hard hoor tikken in de auto ?
kan me niet er in vinden dat dat zo zou moeten zijn. :shock:
das een goeie zal ik is proberen bedankt voor de tip :thumb
moeilijk te omschrijven bonk schraapend in en uit gaan geluid met klapperen erbij als ik over een hobbelige klinkerweg rijd met vlucht heuvels?
heb zojuist de kunstoffen stabilisatorstang vervangen maar dat was het dus niet … :(
zou het dan de schokbreker zijn ? of een veerpoot lager….iemand enig idee :hmmz
klopt als een bus heb nu valeo flatblade,s 1×55 en 1×50 om risico,s te vermijden en herhaling te voorkomen :thumb
en gstr is mijn distributie riem inc pomp en rollen vervangen :D
nu alleen nog het eleendige getik rechts voor wat waarschijlijk is van het klepje voor de brandstof dampen terugvoer ?iemand ervaring hier mee ?
had hem los gekoppeld tikken over maar dan gaat t motormanagemend lampje branden :(
ik hoor t graag weer..voor nu al dan :D mooie zafira :thumbup
had gewoon de type passende set voor de zafira a van swf (116337) 60/60cm de enige juiste dus maar gaan t morgen met 1 iets kortere proberen
het mechaniek vervangen kan dan altijd nog immers ik denk met 1 kortere dat het probleem over moet zijn en dan merk je de speling ook niet echt :hmmz
en ik ben bang dat als ik er een van een sloop zafira haal dat die het zelfde heeft (speling)Je hebt toch alvast de mooiste van de foto :thumb[/quote]
dank je wel :wors
okay ? :( als dat de enige oplossing is kan ik alvast gaan sparen..
-
AuteurBerichten