Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Probleem gevonden toch 1 kabeltje van lmm waar een breuk in zat.
Ik heb nagekeken op kabel breuk maar niks in gevonden.
Hij geeft nu wel constant lmm meter als foutcode aan met alle 2
lmm die ik heb. Hij blijft mee lopen en ook als stekker afhaal.
Ook heb ik geprobeerd om zak ervoorthouden maar blijft toch
Moeilijk lopen.je zult zegen dat ie moet afslaan dat ie geen lucht
Krijgt dan.zal het ergens toch valse lucht aanzuigen of heb ik toevallig
2 kapotte lmm meter?Bedankt voor reactie allemaal.
Vacuüm slangen heb ik al na gekeken dat zit
Goed en niet lek.Hoe kun je lmm bekabeling checken of daar
Geen breuk zit?toch weer een tijdje geleden maar hier wat sneeuw pics van me dett
Ik heb nieuwe tempratuur senser geplaats wou niet meer starten kwam achter benzine tank ver leeg was :angel
Maar met nieuwe benzine probleem opgelost. Het was dus de tempratuur sensor.lmm, ecu, injectors, rail met druk regelaar zijn reeds vervangen. dus blijft over lamda en tempsensor. ga proberen met de temp sensor.
bij vorige filmpje was alleen spruitstuk verders niks daarom kon de rook omhoog komen.
zo loopt ie zonder benzine pomp
[youtube:2n5kdxm0]http://www.youtube.com/watch?v=1jnRrXkMhDE[/youtube:2n5kdxm0]met benzine pomp dan is het over en begint weer te roken
Ik heb al andere benzine rail met injectors geprobeert maar geen verbetering. compressie gemeten op al 4 precies 16 bar.
Luchtmassa heb ik al vervangen en andere ecu geprobeert maar gewoon blijven verzuipen.Geprobeert wat je zei vinci met goedkope olie. Gestart zonder benzine pomp het liep effe met benzine pomp verzuipen, zonder weer lopen. Maar als tijden lopen effe benzine pomp weer stroom geef verzuipt ie weer. maar verders loopt ie goed en zonder rook nu.
nu wachten op compressiemeter om te kijken wat ie toch geleden heeft. en nu uitzoeken waarom dat ie zo hard verzuipt.
Kan het ook aan een te krachtige benzine pomp liggen? naar horen zeggen van waar ie afkomt was het een calibra 2l 8 klepper.probleem is gevonden. ik heb zeker 2 liter benzine in de olie. ga vanuit dat de zuigerringen kapot zijn.
want zonder de benzine pomp kreeg ik de blok ook gestart terwijl geen benzine druk had.Er zit een nieuwe startmotor erop was voordeliger dan reviseren :thumbup
motor loopt inmiddels ook,alleen gas geven dan slaat ie af. het blok verzuipt elke keer nu.
Filmpje van gemaakt mischien ieman die het probleem hoort of zie
[youtube:11jlebw9]http://www.youtube.com/watch?v=3e7eq-x4mEs[/youtube:11jlebw9]Heb ook al naar de injectoren gekeken maar dezen gaan goed open en dicht en op volgorden alleen lijkt op veel benzine er uit spuit.
Bedankt voor aanbod maar ga eerst kijken wat het kost om telaten reviseren.
Weerstanddraad is verwijderd. maar mooizaam toch aan het starten gekregen, maar bij gas geven valt ie uit. andere luchtmassa meter gehaald alleen niet meer goed kunnen testen want startmotor is overleden :swear
De c kadett was carburateur ja. De ecu heeft 12 volt rechtstreek van de accu de constant plus en geschakelt.
Maar startmotor en dynamo hebben orgineel kabelboom van c kadett, zit daar dan nog weestand kabel tussen?acher kant is het zelfde omdat ik de golf lampen mooi vond
waarom niet loopt hij slaat niet aan kijk in c20xe topic
maar de blok heeft 1 jaar stil gelegen of het dat is?
5 second liep ie dat was alles, en toen ie in een astra lag orgineel liep ie perfect.
Ik zal laten zien wat voor kadett ik ga rijden(want hij loopt nog niet)
hoe ie was toen ik hem kocht
hoe ie nu is
Gisteren sloeg het blok een paar keer aan maar naar slecht 5 seconden weer uit.En daarna weer hellemaal niks. Fout codes via knipperlicht codes was ook geen resultaat was goed.
Zit met probleem dan vonkt alle bougies goed en dan doen maar 2 matig.Hij krijgt genoeg benzine want de blok verzuipt bij lang starten.
Alleen weet nu toch het prbleem niet te vinden wie weet wat het kan zijn.zo ziet het eruit
motor komt uit een astra gsi van ’93 of eerder. hij is lopend eruit gehaalt met deze onsteking module.
Nr 4 volgens testmethode is bij mij niet aanwezig, niet in de conecter en bobine wat nu dan?
bedankt allemaal voor de snelle reactie :thumbup
klopsensor en stappenmotor zijn al aangesloten en die zijn 2 polig
en de traction control stel motor heeft ie niet. dus een eigenlijk nooit aangesloten plug dan?
-
AuteurBerichten