Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik bedoel in dit geval de hulpkoppelingscilinder,
ik dacht dat deze zich zou moeten bevinden bij de koppeling.
Nou heb ik gehoord dat deze wel eens van bovenaf eringestoken kan zijn.
Ik weet echter niet of dit bij een astra het geval is.Ben geen techneut vandaar de vraag! :)
Thanks voor de snelle reactieDit is iets waar ik misschien wel wat mee kan, via de mantzel site.
Ik zal binnenkort eens aanvragen hoeveel tot phase 3 zou gaan kosten.
Zo te zien zal vanaf fase 4 zoals hierboven al gezegd een flinke duit geld nodig zijn.Jep, alleen is fabrieksaf dit al gedaan.
Dus ben benieuwd of je ook daadwerkelijk meer prestaties boekt als je bijvoorbeeld de ‘standaard’ snelle spruitstuk en nokkenas gaat vervangen voor een ander snel aftermarket product.
Ik denk persoonlijk dat je niet veel hoger of misschien wel slechter zal uitkomen en wel met een lege portemonnee.
Chippen zie ik wel nog als mogelijkheid maar dit zullen waarschijnlijk ook minimale winsten zijn neem ik aan..
Iemand ervaring met het chippen van x20xer?Lichter maken is ook een optie en zou hem ook niet misstaan,alleen 2 recaro stoelen ;)
Alleen heeft voor mij niet zoveel nut, achterbank-en reservewiel eruit zou absoluut kunnen.
Maar of dit zoveel nut zou hebben, bespaar je misschien bijelkaar 30 kg mee?
Daarbij wordt de auto dagelijks gebruikt, dus kan hem niet gaan strippen tot de carroserie bodem.Zo’n donkerbruin vermoeden had ik al, beetje jammer eigenlijk.
z20let is een goede keuze idd, alleen vindt het persoonlijk een beetje zonde van een Opc1.(haalt de exclusiviteit eruit..)Het gaat hier om een volledig standaard Astra OPC, met enkel een remus einddemper en ‘ontgrensd’ luchtfilterbox.
Dbilas heeft verschillende onderdelen zoals inlaten alleen is er wel dikke portemonnee voor nodig… -
AuteurBerichten