Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
een sedan 4 deurs cabrio… :thumbdown
volgens mij is de achterbank ook dikker dus zachter..
Ik heb precies hetzelfde alleen ben de bijrijders kant zat er een bout vast die onder de auto uit kwam.. dus als je eentje niet los krijgt en maar blijft draaien kijk dan eens onder de auto :)
http://i207.photobucket.com/albums/bb45/XQlusive0ne/100_0694.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb45/XQlusive0ne/100_0696.jpg
Ik zal je vertellen dat ik vandaag rond de 3000/4000 toeren ben gaan rondrijden
en bij stilstaan op de 2000 de naald had gezet..
Motortemperatuur na een 20min… mischien halve cm bewogen..
Zal wel aan het weer liggen..Zelfde blokje als u..
Waarom rij ik als een gek :D
Auto moest worden overgestart i.v.m. lege accu (net 2 weken oud evenals de dynamo)196k/m (C18NZ) Belgie duurde wel lang voordat ik in de buurt kwam van dit getal..
Sorry voor de dubbelpost.. ging iets mis..
196k/m (C18NZ)Vectra A in Belgie duurde wel lang voordat ik in de buurt kwam van dit getal..
ziet er super mooi uit..
Maar waarom niet gewacht tot na de winter??
origineel gepost door DOCTOR007
Heeft iemand dit ergens op een officiele website zien staan tot welk kleur wel en niet mag? Zo ja waar dan?
Ik vind die informatie ook niet 1 2 3 , maar volgens mij mag je maar 10.000k max. hebben de meeste mensen rijden ook met 8000 of 8500k
hetzelfde systeem als bij conrad alleen veel malen goedkoper :)
Goed idee opelrulez1990waarom doe je die USB kabel niet na je handschoenenvakje doortrekken dan heb je ook nooit een usb stickje in het zicht..
origineel gepost door D.J.R.
Probeer dit eens http://link.marktplaats.nl/242737832Heb het 2 jaar geleden in een escort van 96’gebouwd.
Sleutel baarden laat je even bij de vod op maat maken of anders bij een sleutel winkel.
Werkt perfect.
Gr D.J.R.
Heb ik ook hier is het schema..
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=96368
+ paar euro’s sleuteltje laten maken
je kan het ook duurder doen en bij conrad een plug & play setje halen das dus insteken in de kiekert (cv module) en gaan met die banaan..
d’r rijden volgens mij ook maar een paar in nederland en 5 a 6 in belgie rond stefke , mischien in duitsland meer.. als je kijkt naar http://www.mobile.de is het aanbod vectra 2000’s groter
ik heb het ook gehad bleek een rubbertje te zijn bij een draagarm weet niet of je er iets aan hebt..
origineel gepost door janneman vectra c
Ik vind ze niet mooi en ben schijnbaar niet de enige:D
Jan
Nee hoor ;) maja ieder zijn smaak en als je al veel chroom op je auto hebt kunnen ze zeker geen kwaad..
jij bent vlug altijd …
Ik bedoel dat je niets moet forceren want die oude pook knop zit gelijmt dus draai niet het complete pook gedeelte los..
Met gevoel want los gaat hij wel.. :)Dat gele/groene ding kreeg ik niet eraf gedraait want toen begon m’n complete pook/staal te bewegen..
we hadden al wat u2u berichtjes verwisseld maar dan is dit voor de mensen die het toch willen weten..
Je pakt een doek en een waterpomp tang.
Je wikkelt je doek om je pookknop en draait rustig zonder geweld (anders beschadig je je versnellingsbak.)
het rubbere kopje los.Dan zie je dit.
Dat gele plastic ding.
Wat ik gedaan heb is met een klein zaagje dat geel/groene plastic erdoormidden gezaagd tot op het staal..
Dan heb ik met een tang het gele plastic er verder afgetrokken totdat
je een kaal stuk staal heb.
Vergeet niet dat je de veer wat dat los kan springen nog nodig hebt..Je nieuwe pook kan je dan er dan op bevestigen
Vergeet ook niet dat je je pook niet laag moet monteren omdat bij de meeste opels van dit bouwjaar dat je bij de achteruit versnelling genoeg speling krijgt. (omhoog heffen van de onderkant)
Succes…Ik heb zelf voor een Irmscher pook voor de vectra B gekozen i.v.m. de kleur..
origineel gepost door Navy
Het irriteerde me mateloos, nu met die kou, dat er uit het middelste uitblaasrooster constant koude lucht kwam. Ook als ik hem dicht had bleef er koude lucht uitblazen. ‘s Zomers geen punt, maar nu wil je geen koude lucht in je auto. Toch?
Rooster er voorzichtig afgewipt en eens gekeken. De klep die afsluit zit met een geribbelde stang in het bedieningsmechanisme geklemd. Dus die stang voorzichtig uit de klem getrokken, strakker getrokken en weer in de klem gedaan. En nu ben ik eindelijk van die koude luchtstroom verlost!Dat probleem heb ik ook bedankt voor de uitleg :thumbup
ik rij ook de 1.8 8v en ik zeg altijd 1 op 11/12 zuinig (dus niet boven de 2*** toeren) en 1 op 9 met een zware rechtervoet :D
netjes :thumbup :thumbup :thumbup
Nu kom je wel je complete dash goed zwart aan’t poetsen anders zie je kleurverschil :P
dat bakje is gewoon nog heel ik bewaar daar alleen m’n afstandsbediening :D
haha dit is mijn auto :P
Maar nu met leer dan..
En volgens mij heeft het middelste luchtrooster niet veel nut… Als ik zelf de handigheid had deed ik daar ook een 7inch scherm maken.. maja ik ben wel gelukkig met de huidige opstelling..
Mail mij ik heb dat hele project in een zipfile staan dat deel van CalibraTeam Forum hebben ze ooit verwijdert.. mischien heb je er wat aan..
Ik persoonlijk en meerdere denk ik zouden voor hetzelfde geld van een 2 Din een normale goede 1 din kopen..
wou ik ook doen maja ik vond een veel betere 1 din radio ;)
Veel succes
Is van een calibra maar is eigenlijk hetzelfde..Als je veel tijd over hebt pak je het 5 stappenplan van Menguairs (zoek op forum menguairs)
Anders zou ik zoals ik gewoon menguairs shampoo en NTX wax ervan pakken maar mijn wagen klei ik 1x per half jaar..Een keertje machinaal maakt de auto ook mooi glad..
Wat makkelijk in gebruik zijn de Smartwax produktenvoordat ik de vectra had reed ik een volvo 460 2.0 GLE ik moet zeggen dat deze veel beter eigenlijk reed dan de vec en ik ook meer durfde ermee..
Veel plezier met je 850
T5 Velgen ??? :kewlpics
-
AuteurBerichten