Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Goedenavond,
Ik heb een ECU gevonden via Marktplaats, en deze heeft het zelfde GM-nummer (90 560 476) en hetzelfde Siemens-nummer (5WK9).
Alleen de andere codes (S98 001-09 en die eronder staat, een vrij lange) komen niet overeen.
Gaat deze het wel doen?
Alvast bedankt,
Wouter.Bettus, begrijpelijk. Wel alsnog ontzettend bedankt voor je aanbod!
En Marcel, vat het alsjebliefd niet slecht op, maar het voldoet niet helemaal aan wat ik zoek :).
Goed idee! king:
Steenwijk! Ongeveer 30 kilometer boven Zwolle, in de schitterende Kop van Overijssel.
That’s the place to be :angel
Beste forum-leden.
Zouden jullie alsjeblieft mij een U2U willen sturen als jullie een schitterende auto hebben?
Anders komt m’n Topic érg vol te staan met afbeeldingen, en raak ik het overzicht een beetje kwijt.Ik probeer iedereen een U2U te sturen die mij iets aanbied.
Hoe dan ook, extreem bedankt voor tot nu toe alle reacties!
Hey Bettus!
Je hebt een U2U.
Mijn broertje zou dat wel wat vinden, hij is gek op de New Kids :hmmz.
Kun jij iets voor hem betekenen?N.a.v. SW16v;
Met de nieuwe brandstofpomp is het probleem compleet opgelost. Het contact bleek niet al te best te zijn, en de pomp raakte ook aan vervanging toe.
Nieuwe draadjes trekken en ‘n brandstofpomp resulteert in een weer keurig lopende C20xe.
king:Helemaal mee eens Petrolhead.
Het was vast geweldig!Beste JBL Freak.
Dát is sowieso al geweldig.
Zou je me alsjeblieft kunnen mailen;
wouter_wb@hotmail.comGaat net even wat makkelijker.
Mvg,
Wouter.Hey Petrolhead!
Ziet er erg, érg tof uit. Welke van de twee nam jij?Ik zal ook even ‘n foto van mijn vriendin en mij plaatsen van vorig jaar.
Ook om mensen ‘n indruk te geven hoe ‘t is om daar aan te komen.Komt’ie dan;
Gelukkig was ‘n vriend van me fotograaf, en die kan het ook nog goed king:
Haha, je hebt inderdaad gelijk.
Dan kan ik als sarcastische opmerking geven;
Maakt dat ik ook geen hele hoge eisen heb :angelNee, even zonder grapjes; Een Mercedes AMG, Corvette, vette amerikaan. Vanalles is goed.
Een Bugatti Veyron zou ook leuk zijn :wub
[rquote=1912645&tid=146286&author=Stender]Ach zitten hier zat mooie oldtimers. Moet goed komen. Wat wil je ongeveer?[/rquote]
Lees ietsje terug als je wilt.
Het liefst gewoon een auto waar je slechts eenmalig in je leven in komt. En die andere mensen niet elke dag tegen komen ;)
Ja, het is echt een geweldige auto gewoon.
Jammer dat hij er niet meer aan kan komen.Zo’n Volt is ook wel leuk, maar heel anders dan zo’n C6!
Ik heb een keer in een Tesla gereden, stroom kan héél hard gaan ;).Bijvoorbeeld een Corvette zou echt schitterend zijn!
Maar wáárom, een Volt?Echt het tegenovergestelde van de ander, haha.
Maar hij heeft de C6 zeker niet aan ‘n vriend o.i.d. verkocht?Bedankt in ieder geval voor antwoord.
Goedenavond Deef.
In principe maakt het niet heel veel uit.
Ideaal zou zijn dat het een auto is met ‘n erg mooi uiterlijk, het liefst nog een cabriolet ook. En natuurlijk ‘n mooi geluid.Je komt aanrijden dwars door het winkelcentrum, en een leuk geluid trekt altijd goed aandacht.
Vorig jaar had ik voor m’n eigen vriendin een Shelby GT350. Deze was uiteraard prachtig, maar jammer genoeg verkocht.
Zo, nog even ‘n update;
Deze auto rijd ik dus!Vooral veel in de omgeving van de Kop van Overijssel.
Toch maar eens wat van me laten zien ;).
Mijn Corsa A3!29 maart 2011 om 21:18 In reactie op: Infinity Sound System Astra Sports Tourer heeft kuren #17843461Is het mogelijk dat hier ook een soort snelheidsafhankelijk volume op zit?
Ik ken bijvoorbeeld bij Toyota Verso’s dat die een instelling hebben genaamd AFL (als ik het me goed herinner) die je kunt instellen op Off-Low-Medium-High.
De auto stelt dan afhankelijk van de snelheid de equilizer zó bij, dat de tonen helder blijven. Dit betekent de hoge tonen iets bij sturen, en de bassen wat meer. Dit klinkt veelal harder.
Zit er niet (kleine kans, gezien dat meer mensen het hebben) ergens een instelling in je systeem die dit beïnvloed?
Zo nee, laat me weten waar het nou aan lag!
Mvg,
Wouter.Goedenavond SpaceJam.
Het is een Z19DTL motor, maakt het daar ook uit?
En hoe kan ik de EGR-klep controleren?Ik heb al wel een proefrit gemaakt, en hij rijdt goed. Gelijke vermogensafgifte, en maakt geen fluitend geluid.
Het vliegwiel controleren is lastig, maar ik heb ‘m niet voelen bokken o.i.d.Dat van die waterpomp is natuurlijk een goede tip! Dat ga ik nog even doorgeven.
Zijn er nog problemen qua roest o.i.d.?
Bedankt!
Wouter.Even ‘n update;
Brandstofpomp is ‘t weekend overleden.
Een nieuwe komt er aan, kijken of daarna alle problemen weer zijn opgelost en er weer een lekker snel Corsa’tje staat.Bedankt in ieder geval voor alle reacties! :thumbup
Maar ik heb de NGK BKR 6 EK, met dubbele elektrode.
Ik nam aan dat deze wel goed waren..Van het weekend zal ik even kijken of ik bij de Opel-Dealer nog andere bougies tevoorschijn kan halen.
Het kan dus niets te maken hebben met de benzinepomp?
De katalysator is er onder uit, deze is eventueel te koop.
Stuk meer vermogen, maar nog steeds niet vloeiend!Kan het dan toch nog aan de brandstofpomp liggen?
Bobine heb ik al vervangen, is goed. BDP Sensor moet ik nog maar even bekijken.
Het gebeurd bij elk toerental, vooral bij vol gas.
De gasklep heb ik compleet gecontroleerd, en schoongemaakt. Zelfde geld voor de stappenmotor.De injectoren moet ik ook maar controleren dan.
Maar eerst het volgende; Er is bij de grote beurt een katalysator onder gekomen. I.v.m. de CO véél te hoog. Deze gaat er gauw weer onder uit, kan dit ‘t totale probleem betekenen?
Mvg,
Wouter.Goedavond KadettGSiCrosser.
Nee, de distributie is toen niet vervangen.
De riem zelf zit nog netjes strak.Ik verwacht niet dat deze een tandje is versprongen eerlijk gezegd.. Omdat hij ‘t voor de beurt nog goed deed!
Nogmaals gekeken, zit niets los (zo op het zicht).
Ook zit het benzinefilter goed, de “out” kant zit naar boven richting de motor.. -
AuteurBerichten