Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
geen verstand van en teminste hoop dat het me radiateur is dat zijde ze maar tegen woordig zegge ze zoveel
ze hadden spul in me koel vloeistof gedaan zo dat die het zal stoppe maar lek nog steeds
het is me radiateur
@wim-v6 wrote:
ja zou een keer in de Avond kunnen… of in het weekend..
ik stuur even een PM met mijn nummer, gelieve te bellen tussen 19:30 en 21:00 s’avonds of in het weekend..
oke bedankt
@wim-v6 wrote:
@willem070 wrote:
@wim-v6 wrote:
Had hier een Dacia Logan MCW 1.6 16V welke van het een op het andere moment het potje in 10minuten leeg had..
Niks meer dan de Waterpomp lek!!
Willem
zou je kunnen kijken voor me? mischien
Kom je uit de buurt?? dan
ja den haag
wie van jullie woont in omg den haag en kan het voor me chekke?
@Haasje17 wrote:
Inderdaad of ergens een poreuse slang welke niet erg veel lekt, maar zweet en warm dus redelijk wat lekt.
ja ik denk dat het dat is want het lekt niet erg veel
bij mij moet ik mischien elke week bij vullen hij gaat niet om de tien minuten leeg
@wim-v6 wrote:
Had hier een Dacia Logan MCW 1.6 16V welke van het een op het andere moment het potje in 10minuten leeg had..
Niks meer dan de Waterpomp lek!!
Willem
zou je kunnen kijken voor me? mischien
kan iemand voor me kijken wat het is?
me koppaking is gewoon droog dat is het niet gelukkig
@koenelsenaar wrote:
rookt de uitlaat erg wit? koppakking lek
Zijn je vloermatten voorin erg nat? kachelradiateur lek
of radiateur lekkomt wel beetje wit rook uit de uitlaat
maar dacht dat dat kwam door de kou?
me matten zijn niet nat
hoe kan ik zien of radiateur lek is heb niet zoveel verstand er van namelijk hoop dat u me kan helpenkomt wel beetje wit rook uit de uitlaat
maar dacht dat dat kwam door de kou?
me matten zijn niet nat
hoe kan ik zien of radiateur lek is heb niet zoveel verstand er van namelijk hoop dat u me kan helpen@PeterNoFear wrote:
@willem070 wrote:
heb me nokkenas na laten kijken die was goed
was alleen het draadje en dat tikje blijkt normaal te zijn zeggen zeJa bepaalde tikjes zijn goed, sommige minder :P
bij mij was gewoon de motor mijne blijk nu goed te zijn ff afwachte nu
heb me nokkenas na laten kijken die was goed
was alleen het draadje en dat tikje blijkt normaal te zijn zeggen ze@HOT ROD wrote:
De eerste keer dat ik er mee te maken kreeg (kapotte drukschakelaar) was bij een Astra G , verder in 35 jaar nooit eentje kapot gehad. Dat wil toch wel wat zeggen denk ik, van het oude type.
ja bij mij was het kabeltje kapot dus heb die laten vervangen en nu is die hoop ik goed vandaag niet veel gereden
vandaag naar garage geweest
en het probleem was het kabeltje van de oliedruk sensor was kapot en die maakte sluiting:)
dus als goed is probleem verholpen! :Dwat kunnen we nou het beste doen?
het ken zoveel zijn pfff@TerryB wrote:
Ik rijd sinds ik mijn coupe heb ook met een tikkende motor als deze koud is, als de motor warm is tikt hij niet meer. Ik rijd er nu al bijna een jaar mee en hij deed het al toen ik hem kocht, dus ik weet niet of het zo gevaarlijk is;)
knipperd ook je olie lampje erbij??
@PeterNoFear wrote:
@willem070 wrote:
@willem070 wrote:
@PeterNoFear wrote:
Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.
Voor het zeker weten, kun je je kleppendeksel (deksel waar je olievuldop op zit) er eens afhalen en bij de meest rechter cilinder eens aan de nokkenas voelen of hij ook opstaande randjes heeft, zoja dan is het de nokkenas.(Info van Wim-v6)
nee met rijden voel ik er niets aan
maar is het niet gevaarlijk om zo door te blijven rijden?
zulle we anders elkaars msn uitwisselen praat makelijker maby?
(geen kwade bijbedoelingen bij hoor)
Ik vind het prima, maar het is misschien beter om het zo te houden.
Als er dan andere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben kunnen ze ook deze info gebruiken, via msn heeft niemand anders er wat aan ;)
En bovendien ga ik nu eerst slapen :sleeping , tot morgen :thumbupoke slaaplekker spreken elkaar morgen
maar is niet gevaarlijk zo rond te blijven rijde???@willem070 wrote:
@PeterNoFear wrote:
Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.
Voor het zeker weten, kun je je kleppendeksel (deksel waar je olievuldop op zit) er eens afhalen en bij de meest rechter cilinder eens aan de nokkenas voelen of hij ook opstaande randjes heeft, zoja dan is het de nokkenas.(Info van Wim-v6)
nee met rijden voel ik er niets aan
maar is het niet gevaarlijk om zo door te blijven rijden?
zulle we anders elkaars msn uitwisselen praat makelijker maby?
(geen kwade bijbedoelingen bij hoor)
@PeterNoFear wrote:
Denk niet dat je er veel van merkt kwa rijden.
Voor het zeker weten, kun je je kleppendeksel (deksel waar je olievuldop op zit) er eens afhalen en bij de meest rechter cilinder eens aan de nokkenas voelen of hij ook opstaande randjes heeft, zoja dan is het de nokkenas.(Info van Wim-v6)
nee met rijden voel ik er niets aan
maar is het niet gevaarlijk om zo door te blijven rijden?
@PeterNoFear wrote:
@willem070 wrote:
@PeterNoFear wrote:
Okee, wij hebben het zelfde probleem met onze corsa.
Zit er ook een tik in je blok?ja klopt hoor een tikkend geluid ja (helicopter geluid)
dus u weet ook niet wat het probleem kan zijn en zit met het zelfde probleem?U mag “je” zeggen, ben net 18 :P
We zitten met het zelfde probleem, schijnt een bekend probleem te zijn, versleten nokkenas,
Wij rijden er mee door totdat hij er mee stopt en kijken dan wat we dan doen.ja denk dat ik dat ook maar doe heb de auto net 2 weken gekocht pff me andere opel corsa had ik ook maar half jaar mee gedaan ik word ermoe van 2weken geleden gekocht en nu dit pfff
@PeterNoFear wrote:
Okee, wij hebben het zelfde probleem met onze corsa.
Zit er ook een tik in je blok?ja klopt hoor een tikkend geluid ja (helicopter geluid)
dus u weet ook niet wat het probleem kan zijn en zit met het zelfde probleem?@PeterNoFear wrote:
Okee, en wanneer knippert het lampje? Als-ie stationair draait? Als je wegrijdt?
zodra ik weg rijd opzicht bij koude motor al dus
-
AuteurBerichten