Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1913249&tid=145222&author=spurm24]ik heb m’n oude calibra 2.0 8v uit 1990 verkocht met 314.200 km op de teller nadat 2 keer de distributie riem was geknapt door een kapotte keering, niet kapot te krijgen zo’n blokje :) heb er minder problemen mee gehad als met m’n huidige calibra v6, kleppenstoters tikken, ff gevraagt wat ze kosten: 45 euro PER STUK!!! en dat maal 24 :( iemand ervaring met ultrasoon reinigen van deze dure dingen :)
heb trouwens voor die 8 klepper nog 500 euro gevangen :)[/rquote]kijk eens op ebay.de voor die kleppenstoters, gegarandeerd dat je ze daar voor veel minder kan bestellen
klinkt als een stappenmotor probleempje
[rquote=1905405&tid=145652&author=corres]neeeeeeee maar ik bedoel wat maakt die laatste paar kilometertjes extra nou uit
als ie maar lekker gezond en betrouwbaar is toch?
8v houd rond de 220(op de teller)wel ongeveer opbtw als je op de gps rijd dan maakt het niks uit wat voor setup en velgen je der onder hebt
193 is dan 193 al heb je 13 inch of 20[/rquote]maakt wel uit, als je totale wieldiameter kleiner is dan de originele totale wieldiameter zal de top lager zijn.
1 april 2011 om 14:58 In reactie op: Opel-forum Paaswedstrijd 2011! (Bekendmaking prijswinnaars) #17844706oplossing na lang eieren zoeken gevonden! u2u verstuurd :thumbup
jezus wat spuuglelijk dat ding, echt verschrikkelijk
of je kan na de 8v (of meteen ;) ) voor een 16v van tot 94′ gaan die hebben 150pk… ik heb die van mij nu bijna 2 maanden en vind m erg fijn rijden met voldoende vermogen
een auto met zo’n sportief uiterlijk hoort wel een beetje snel te zijn is mijn mening;)hm een 8v is misschien goed voor een beginnersauto maar ik kan je vertellen dat je er al snel genoeg van hebt van het lage vermogen van zo’n motor… maarja das mijn ervaring
bedankt voor de reacties ik zal binnenkort wat meer fotos posten. Verlagen weet ik nog niet, heb deze snel gekocht wou er eigenlijk niks aan doen… maar dan toch andere velgen erop, kon t niet laten ;) dus wie weet verlaag ik m in de toekomst nog.
die blauwe ziet er goed uit en als ik het goed zie is dat 18 inch eronder ofniet.. ben zelf alleen niet zo gek van die dtm pijpen maar verder mooi origineel.. zonder die verschrikkelijke lexus stijl achterlichten gelukkig;)
hier mijn calibra 16v, met mn prachtige nieuwe velgen. :)
idd helemaal niet aan gedacht dat ze uitwisselbaar zijn, bedankt
dankje ik heb gebaseerd op alle info die ik erover heb gelezen nu een set velgen (nog niet erop gezet eerst centreer ringen kopen). Maar ga ervanuit dat ze passen en niet nadelig zijn voor de wiel lagers en dat ik ook geen wielkasten moet uitrollen:
17x7J en een et waarde (zelf moeten meten stond er niet op) van ongeveer 40-42.
denk zelfs dat ze perfect passen, maar dat ga ik nog zien;)
4 februari 2011 om 16:43 In reactie op: onregelmatige trilling bij 80, en bij remmen in het stuur. #17809709dank je voor de tip mike, ik neem het mee. Ga er volgende week weer mee bezig
3 februari 2011 om 13:58 In reactie op: onregelmatige trilling bij 80, en bij remmen in het stuur. #17809707er was 1 versleten draagarmrubber die er half uit stak, vandaag laten fixen maar de trilling is er nog steeds.. en heb even heel goed gevoelt wat ie doet bij harder remmen, zachter remmen etc… en ik geloof dat ik inderdaad de schijf voel als ik half rem, dan voel ik een onregelmatigheid. Maar de trilling tijdens het rijden lijkt anders te zijn dan die bij het remmen dus idd, misschien dat t wiellager ook zn beste tijd heeft gehad… hou jullie op de hoogte
aha, duidelijk. Dank jullie wel :)
-
AuteurBerichten