Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb een calibra V6 2,5ltr en rij op de snelweg 1 op 12 als ik 130 rij. in de bebouwde kom word het 1 op 7. met mijn ritje naar marseille kon ik goed zien wat ik kon rijden op 1 tank euro 63ltr. ongeveer 613km. maar dit is geen turbo natuurlijk. maar heb plannen om deze motor te laten ombouwen tot een 3.2 ltr turbo of bi turbo. ben benieuwd wat dan het verbuik zal zijn..
dit is ene foto van de plaats waar ik overeen reed. valt opzich wel mee maar als het hierdoor komt ga ik rijkswaterstaat zeker aansprakelijk stellen voor de schade.
dit is een filmpje van de velg die zo aan het schudden is.
http://img190.imageshack.us/i/06092009.mp4/
iemand idee wat ik het beste kan doen?
origineel gepost door Fearless
Nee kan niet…Het is je band die nu de boosdoener is
Voor de zekerheid even langs de bandenboer…die kan het wel zien op het balanceer apparaat.
Ik heb hem zelf laten draaien. Heb de auto op de krikgezet dan starten en in de 4e versnelling 1 voor wiel gaat draaien en het viel mij op dat de band slingerde zoals ik eerder beschreef net of deze op de ene plaats dikker en de andere dunner is. banden zijn niet zo duur die erop zitten maar hiet viel mij nogmeer op dat de ruimte tussen het wiel en de remklauw ook slingerd maar het vreemde vind ik dat in andere opzichten kaarsrecht is. heb het wiel er ook een aantal keren afgehaald en erop gezet met centreer ringen uiteraard.. deze scheve beweging zal grote onbelans met zich mee brengen maar dat heeft het wiel niet zo dus ik denk dat deze velg altijd zo is geweest en daarop is gebalanceerd, overgens zij mijn garage dat er teveel lood op de wielen zit. meer als 50 gram per wiel 1 heeft er bijna 100 op zitten. het gaat om wolfrace velgen en ik mag aannemen dat deze wel van een redelijke kwaliteit zijn..
heb hier een filmpje van gemaakt denk toch maar weer contact op nemen met de levenrancier.
origineel gepost door Powercorsa
Als de klap hard genoeg is, kan het inderdaad met een mindere kwaliteit velg voorkomen dat deze verbuigt.
Je hebt de optie om de velg te laten richten, dit kost ongeveer 60 euro per velg.het leek mij ook. ben net nohg even op de boosdoende locatie geweest en het blijken lagen afgevreeesd asfalt beton te zijn. zal vanavond even een foto erbij zetten. maar er zit echt geen schade op de velg heb er 40mm hoge banden op zitten dus deze kunnen niet zo ver inveren auto is ook verlaagd dat zal er ook invloed op hebben. er staat op de velg dat deze 630kg kan dragen.
-
AuteurBerichten