Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
OK, tang beschikbaar, riem gemonteerd en rijden maar weer. Overigens moet je wel je koppie erbij houden. De tang trekt niet zomaar op de juiste spanning. Het horizontale gedeelte tussen de beide nokkenassen moet je een handje helpen met strak zetten. Ik begrijp nu ook dat de meeste van jullie zonder tang werken. dank voor de reacties.
Met vriendelijke groet, PeterHoi allemaal,
Vandaag de bobine met schakeleenheid ontvangen. Bosch met nr: 0221600057. Nog even uitpluizen hoe ik hier een foto kan plaatsen.
Bedankt voor het meedenken. Vinci, je hebt een PM.Met vriendelijke groet,
VM77Dank voor de reacties. Gisteravond heb ik de knoop doorgehakt en een Bosch bobine met schakeleenheid besteld bij besteonderdelen.nl. Ik hoop dat het de goede is. Ik zie dat ik bij mijn eerste bericht een verkeerd Bosch nummer heb geplaatst, dit moet zijn: 0221600057. Onder dit nummer heb ik hem ook op besteonderdelen.nl kunnen vinden. Even afwachten wat de postbode gaat brengen……
@jason: MSD zal best een goed produkt zijn maar ik weet niet of mijn motronic dat ook zo vindt, ik ga toch liever voor origineel.
@sjoerdi: Dat kan interessant zijn voor mij. Weet je ook waar die onderdelen te koop zijn, altijd handig om te weten voor het geval dat.
@Febe: Brezan heeft echt zijn best gedaan maar kon hem niet leveren.
@Vinci: De afbeelding 4/5/6 is hem inderdaad. je hebt een PM.
Met vriendelijke groet,
vm77Heb ik ook gehad, moeilijk op gang te houden en geen trekkracht bij het starten en wegrijden met koude motor. Eenmaal warm geen probleem. Het bleek valse lucht te zijn. De aansluiting van de SFI vervanger op het gasklephuis was niet luchtdicht. Ik heb een kleine kunstof SFI vervanger in mijn VM-77 maar deze kun je niet goed met de 4 boutjes aantrekken. Hier moet ik nog eens wat op verzinnen.
Hoi allemaal,
Ik heb het eindelijk opgelost. Toen een andere computer geen oplossing bood, ben ik rigoreuzer te werk gegaan. De motorkabelboom rechtstreeks op de accu aansluiten zonder contactslot, startbeveiliging, zekeringenkast bracht de motor aan het lopen. Na lang zoeken bleek een van de voedende draadjes op de computer slecht te zijn. Hij gaf wel spanning door en dat was waarom ik deze verbinding niet als verdacht beschouwde, de ontsteking functioneerde immers en de benzinepomp draaide ook. Voor de kenners: het betrof de aansluiting op pin 27 van de computer/pin 3 van de ontsteking (de geschakelde plus). Ik heb deze verbinding vernieuwd en alles doet het weer.
Met vriendelijke groet,
VM77Hoi,
Ik heb vandaag een andere computer gekregen. Deze ga ik eerst proberen. Voor de zekerheid ga ik eerst maar eens controleren of er op de juiste pinnen van de stekker spanning staat cq of de juiste pinnen aan aarde liggen.
@vinci
Hoe kom ik aan zo’n diagnose handleiding van autodata, sorry ik ben maar een hobbyist op dit gebied.Met vriendelijke groet,
vm77Hoi 16v kadett c,
Ik heb je een prive berichtje gestuurd.
met vriendelijke groet,
vm7721 november 2009 om 21:34 In reactie op: Alles over de C20xe, oa Aanhaalmomenten, Onderdelen en Tips #17553886Hoi TRPower,
Grandioos idee, ik wacht met spanning af.
Met vriendelijke groet
PeterNiemand enig idee?
wachtwoorden werken perfect, thnx
Hoi Saiko,
Omdat ik in mijn seven een c20xe motorblok heb liggen zou ik graag in het bezit komen van een manual. Ik heb jou al een U2U gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
graag bericht.
Met dank en vriendelijke groet,
Peter -
AuteurBerichten