Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het is een corsa diesel maar als ik voor me auto sta en kijk erna is dat toch de rechter kant lijk me :hmmz
de laatste dagen komt er hier in utrecht meer dan genoeg regen uit de lucht vallen ga morgen eens kijken hij was vanmiddag helemaal droog had heerlijk in een verwarmde hal staan drogen :D
dat is het probleem ik zie het nerens lopen heb vd week ook een tyd in de auto gezeten maar helaas niets gezien ondanks dat het aardig regende maar de stoel is niet doorweekt maar vochtig heb de auto vandaag op het werk binnengezet nu weet ik zeker dat hij droog is misschien zoekt dat beter
probeer je reserve sleutel eens dan weet je het of het aan je sleutel ligt suc6
iedereeen op en van het forum fyne dagen en een veilig 2012 toegewenst
:thumbgefeliciteerd met je corsa diesel ry nu zelf met een 1.7d geen wereldauto maar doet het altyd en zuinig dan vergeet ik de ongemakken weer als ik na veel km ryden weer een keer moet tanken jammer dat je kachelradiateur kapot is nieuw zullen die de wereld niet kosten zou zeker een nieuwe kopen en geen van de sloop halen of het veel en of moeilijk is kan ik je niet zeggen maar das vast te vinden met de zoek functy succes met het dieseltje :D
ik gebruik een slijptol of hamer en beitel enkel als het lager vervangen moet worden daar ging ik vanuit toen ik het stukje aan het lezen was en er dus een nieuw lager in gezet gaat worden zo doe ik het vaker als ik zo een lager vervag omdat deze kapot is
18 december 2011 om 11:25 In reactie op: acculampje dashboard gaat branden bij laag toerenaantal #17831559eerst even kijken met de multimeter hoeveel de dynamo bijlaad zou ik zeker doen an weet je wat meer lijk me en even de stekkers op de dynamo controleren straks zit er eeen niet goed vast ofzo
met een grote beitel kun je hem eraf slaan
kan ook proberen om hem eerst een stukje in te slijpen met een slijptol en dan met hamer en beitel door te slaan wel uitkijken met slijpen dat je je as tap niet te beschadigdheb je niet een te grote vrije slag van je rem pedaal op ?is die niet af te stellen?
er zit toch ook een filter in de automaat bak is het niet handig om deze ook te vervangen?
waar zit die sensor heb ooit bij de mijne gekeken omdat ik helemaal geen olie lamp heb als ik contact aanzet maar dan kan ik hem enkel aan massa leggen en an bran hij en weet ik nog niet of het de pomp is
ik doe de kunstof scherm randen alf en toe met fietsketting olie op een doek dat blijft 1,5mnd erg netjes en dat smeer ik eeerst in en dan met schone oek nawrijven
vanaag de diesel laten keuren en een paar reperaties gedaan voor de apk ook heb ik het deksel aan de voorkant vd brandstof pompgedemonteerd omdat deze motorolie lekte na een paar uurtjes toch weer lekvrij en bijna (op een achtergordelhouder na)is i weer klaar :D
een 17d is toch ook wel te kietelen als ik zo gelezen heb door net de roetstop te spelen heb er zelf geen ervaring mee omdathij naar mijn idee snel genoeg is
ik heb vandaag andere gloeibougies gemonteerd omdat er 1 kapot was (met een stroomdraadje gekeken of hij vonkte en ze zo getest 1 voor 1) toen2 nieuwe speakers in de voor deuren gemonteerd omdat de oude vergaan waren en als laatste gibg ik wat oest op de achterklep onder het raamubber wegkrabben maar da werd een gaatje van 1 bij 1cm dit netje schoongemaakt en in de novorox gezte en met alu plamuur dich gemaakt en strak schuren beetje spuitplamuur erover nu enkel als ik vande week tyd heb een lakstift kopen en bij kleuren dan kan het weer even mee vind ik
ik heb zelf een 1,7d uit 97 hij stuurt inderdaad niet als een van de lichtste ik heb er 164/13 bandjes onder deze staan op 2,5 bar dat scheelt wel vind ik en hij trekt redelijk moet ik zeggen wat mij opgevallen is is dat nadat ik de distributy heb vervangen en hem volgens de tekens op tyd heb gezet hij wel feller is geworden en ik heb de riem ongeveer 5000km voor de interval termein vangen het rijd niet super maar als ik moet tanken maakt dat alles weer goed rijd idd 1 op 20 en dan maakt dat het weer goed dathet geen tdi is zker kopen zo iets belasting is idd 180e per 3 mnd maar ja benzine prijzen zijn ook aarig tegen woordig
ik zet ze altyd op 90nm vast me stalen velgen en me kopervet uiteraard nooit last mee
ga gewoon vd week even de andere wieltjes eronder zetten dan zal het zeker goed komen in ieder geval bedankt voor je uitleg wim v6
gr vincentdat begrijp ik enkel wat ik niet begrijp is dat alle 2 voorwien gebalanceerd zijn en er hoefde niet erg veel slaglood op zo uit het hooft 20 a 30 gr per velg en dan links en rechts wat lood
ga ik ze toch nog even controleren heb nog 2 wielen staan met 155 65 13 zal die er eens onder zetten en tijdje op rijden stuurt hij gelijk lichter ook
(zit met me hand in het verband door ongelukje met hydroliek leiding die olie erin spoot stuurt lastig zo met 1 hand ‘)met balanceren is ons geen hoogte slag opgevallen en hij doet het eigenlijk of als ik stapvoet rij dan voel je het in je stuur of boven de 100km ik heb gehoord dat corsa b gevoelig zijn mbt trillen in het stuur enkel de rede weet ik niet
gewoon vet is ook goed kopervet is bestand bij hoge temperatuur en dat heb je hier niet zelfs vasaline zou erop kunnen als het maar vet is en geen wd40 oid
en hopen dat het boutje niet afbreek of weggerot is waar het vastze plaatje mee vast zit dat geintje heb ik gehad moest toen gaatje ernaast boren en een boutje met ring en moer nemen en het zat weer vast
zou gelijk alles goed in het vet zetten scheelt altydvoor ruit rubber zit toch meegekit met de ruit aan de bovenkant
-
AuteurBerichten