Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
probleem opgelost kan dicht
overdruk slang zat vol ,met aangekoekte troep. bedankt voor de reacties!kan me nie voorstellen eigenlijk,
heb er met een buisje die precies even groot is als de keering er recht ingeslagen..nokkenaskeerring vervange, koppakking vervangen, kleppendekselpakking vervangen, vloeibare pakking tussen de kop gedaan, en het lekt nog steeds langs de nokkeaskeerrring…
iemand nog tips?die zal ik idd ook eens vervangen! iemand toevallig nog 1tje liggen?
vandaag alle bougiekabels vervangen en hoop bedrading vervangen, dacht dat het aan oude draden zou kunnen liggen.. daarna straten hij nog niet. toen heb ik mn pas nieuwe bougies vervangen voor splinternieuwe, toen sloeg de motor meteen aan, vind t nog steeds vreemd maar ben kei tevreden nou. iedereen bedankt voor de hulp!!
ja hij vonkt goed dus dan kan ik er toch vanuit gaan da de bobine werkt? of kan die dan alsnog niet goed zijn?
jawel hij gaat gewoon rond enz,
maar slaat niet aan. benzine krijgt ie ook voldoende want als ik start met een bougie dr uit komt de benzine damp eruit….@victorbc10 wrote:
@McKaamos wrote:
Ik denk dat er motorcodes bedoeld worden.
B.v. C20NE of X18XE.Trouwens, vziw zit er niks vast aan een kleppendeksel. Hooguit carter ontluchting en/of een waterslang.
Ik denk dat je de complete kop bedoeld, gezien je ook over de ontsteking praat.oke sorry, c20ne is de 2 liter maar de 1.8 weet ik de code nie (lekker handig)
c20ne en 1.8s
@McKaamos wrote:
Ik denk dat er motorcodes bedoeld worden.
B.v. C20NE of X18XE.Trouwens, vziw zit er niks vast aan een kleppendeksel. Hooguit carter ontluchting en/of een waterslang.
Ik denk dat je de complete kop bedoeld, gezien je ook over de ontsteking praat.oke sorry, c20ne is de 2 liter maar de 1.8 weet ik de code nie (lekker handig)
@Haasje17 wrote:
Over wat voor 1.8 en 2.0 hebben we het dan?
t zijn allebei ohc motoren de 1.8 is officieel van de manta en de 2.0 is van een omega
ik heb ronde koplampen… helaas
een boer heeft me geholpen met de trekker,
volgende keer wijk ik idd niet meer uit!!
ik heelaas een ongeluk gehad, moest uitwijken voor een fietser zonder licht en belande in de sloot.
ben nu dus nog op zoek naar een koplampbak/huis in het goud en een rechter voorscherm ook in het goud, bumper heb ik mischien al.
gelukkig niks aan de motor kapot.
mijn baas belde zelf al dat we niet werkten.:D
heb wd40 in de stappenmotor gedaan en het stotteren is verholpen!
iedereen bedankt voor de tips en de uitleg!
gr victoroke moet de stappenmotor met olie gesmeerd worden?
ik bedoel inderdaad mn inlaatspruitstuk.bedankt voor de tips
stappemotor heb ik schoongemaakt, mn inlaatbuis ook schoongemaakt ook achter de gas klep.
maar in de volgende inlaatbuizen (weet niet hoe je die noemt) is het nog pikzwart van de bende. kan hier met mn hand niet bij. is dit een probleem of niet?
erg raar vanochtend heb ik de gas minder afgesteld en hij houd weer normaal toerental.
nu wel stotteren en inhouden tijdens rijden en optrekken… hoe zou ik dit kunnen afstellen?
kan de lamdba sensor de oorzaak zijn? toen ik deze er nog niet in had gezet reed ie hetzelfde. de sensor komt van een 16 klepper is dit een probleem?
ik heb weinig verstand van motoren en afstellen.oke toch bedankt voor de info
zou je kunnen uitleggen waar ik deze kan vinden en hoe bij te stellen of vervangen?
gaat naar de 6 tot 7 duizend weet het niet presies omdat mn toerenkabel eraf licht. de toeren blijven wel constand
ja kabel veert ook gewoon goed terug
ik denk dat de motor wel de goede kant opdraait,(na al jullie reacties) de koelvin zal dan wel een zuiger zijn, die elecrische aangedreven word. maar omdat hij af en toe een paar seconde aan slaat en dan weer stopt, denk ik eerder dat de ontsteking niet op tijd staat, of de polies. ofzo iets. maar ik weet ook niet hoe ik deze zelf op tijd kan zetten. kan ook moeilijk bij het rotor kapje die zit tegen mn kachelhuis aan. heb er nog geen stropboscoop lamp bij gehad.
ik weet ook wel dat ik een onhandige harry ben, daarom vraag ik het aan de profs.. of moet ik dan naar een ander aderes?
bedankt voor de tip, weet je ook waar ik de plus en min van koelvin kan vinden?
heb het met mn brommer ook wel eens gehad idd toen was het een draadje van de ontsteking omdraaien.. daarom dacht ik dat het met mn auto vast ook wel zou kunnen..
hij start namelijk wel maar als ik gas geef verzuipt hij harstikke.. en de koelvin blaast de verkeerde kant op…
van een 2 liter injectie ohc komt uit omega nu in manta b
-
AuteurBerichten