Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb beide stoelen losgehaald (oude en nieuwe)
De frames zijn inderdaad hetzelfde.
Kan dus beide airbags overzetten.Bedankt voor jullie hulp.
Het oude interieur is van leer, leer is versleten.
Het nieuwe is van stof, is het frame niet standaard ?
Voel wel ruimte door de stof heen.Hoe kan ik de airbags dan uitschakelen ?
Oke, Op-com heb ik.
Waar kan ik dat vinden, om het over te zetten ?Heb de oude radio nog.
Is het mogelijk om de oude radio aan te sluiten en dan via deze radio de automatische klokinstelling via RDS uit te zetten.
Daarna dan de andere radio weer terugplaatsen ?
Is dan de klok wel handmatig in te stellen ?Heeft iemand hier ervaring mee ?
Beste Emiel
Dat had ik al geprobeerd, de knoppen om het handmatig in te stellen werken niet.
Hallo
Graag zou ik de nederlandse software ontvangen voor de Op-com.
Het is een chiina-clone.
De software die ik heb is in slecht engels en de drivers werken niet.
Ik werk met windows 7.Alvast bedankt.
Vandaag met een andere forumgebruiker uit Amersfoort wezen rijden met zijn Vectra B 2.5/V6.
Dat rijdt super, alleen het geluid al.
Ga maandag kijken bij een Vectra V6 station uit 99
Volgens de advertentie en de foto,s ziet hij er erg goed uit.Ik ben benieuwd.
bedoel natuurlijk een viercilinder.
Hallo
De onderhoudskosten liggen die veel hoger van de V6 dan van een V4 ?
Twijfel tussen een vectra 2.5/v6 (met 170 PK) en een vectra 2.0/v4 (en deze laten chiptunen) dan heb ik +/- 150 PK
Mijn voorkeur heeft een v6, maar het moet financieel wel leuk blijven.
Ik rij maar ongeveer 10.000 km per jaar, dus de benzinekosten maakt mij niet zoveel uit.Ik hoor graag jullie meningen.
Oke
Bedankt voor de reacties :thumb
Beter is het dus om een 2.5 / V6 versie te nemen ?
Beste Forum gebruikers
De 2.6 / V6 is deze motor inderdaad storingsgevoeliger dan de 2.5 / V6 ?
Beste Corsa_b_66
Je hebt een PM
https://imageshack.com/i/exv0XL33j” onclick=”window.open(this.href);return false;
Beste
Zie dat je in mijn buurt woont, kom zelf uit Nijkerk.
Wat zijn je ervaringen met de Vectra 2.5 V6 ?
Heb je hem origineel of getuned ? :thumbBedankt voor de reactie,s
Begrijp dat ik beter voor een 2.5 i.p.v een 2.6 motorblok kan gaan.Rij nu een X16XEL, vermogen is niet om over naar huis te schrijven.
Met een 2.5 moet dat toch een stuk beter zijn.Beste,
Topic mag gesloten worden.
De ascona is i.v.m tijdgebrek verkocht.
Heb nu een Vectra B 1.6/16V uit 1998.Groeten, Arjan
Waar zit het verschil in ?
De dempers kun je die gewoon gebruiken ?Beste,
Even een vraag.
Voor mijn Ascona C met C20NE blok wil ik een sportuitlaat eronder zetten.
Er is een complete set te koop (kost 700 euro)
Dat vind ik veel te duur
Is een uitlaat makkelijk samen te stellen met universele delen of is het beter om een set aan te passen ?
De uitlaat van een Manta B / Ascona B lijkt er toch veel op ?
Heeft hier iemand ervaring mee ?Sorry
Even vergeten,
Het gaat om een Opel Ascona c bouwjaar 1986.
Standaard met 1.6S motor.Beste,
Probleem met slecht lopen is opgelost.
Bedankt voor het meedenken.
Had de verkeerde luchtmassameter, de oranje stekker is voor de temperatuursensor in de luchtleiding
(zit een ronde luchtmasameter bij, kabelboon is van een Astra F)Luchttemperatuur ? is daar de stekker voor ?
Zijn er meer topics met dit probleem ?Beste Forum-gebruikers
Van de week een C20NE blok in mijn Ascona C gemonteerd.
ik had er een losse kabelboom bij van een Astra F met een ECU (0261-200-538 / GM 90-354-094)
Er zat geen luchtmassameter bij, heb op het forum gelezen dat deze ECU versie M1.5.2 is, dan zou ik een klein luchtmassameter moeten gebruiken.De auto loopt, maar houdt erg in, ik moet langzaam gas geven anders slaat hij af.
Bij de luchtmassameter hou ik een oranje stekker over !
Heeft iemand enig idee waar deze stekker voor is ?
Is dat misschien de oorzaak van het slecht lopen ?Ik hoor het graag.
[img]20140328_142149.jpg[/img] -
AuteurBerichten