ik heb m inderdaad nog niet laten keuren door de kosten. 8 a 900 zei de steekproef controleur van t rdw.
maar aangezien iedereen voor een stuiver op de 1e plaats wil zitten hou ik m nu.
de f20 bak zit er trouwens al zolang als ik m heb achter (40.000km) en heeft nog nooit gebreken vertoont.
hiervoor zat ie in m’n corsa b c20xe en deed ie t ook prima.
aangezien ik m nu zelf hou gaat ik weer verder met tunen, want net wat dimi_v zegt alles went, en als t klaar is heb je iets om trots op te zijn. :afro
eerst maar eens te keuren na de winter dan kan ik geen gelul meer krijgen.
ga beginnen met een f18 van een 2.0 16v diesel met spare andere koppeling drukgroep etc.
en dan van de zomer maar eens het blok eruit en alles aanpassen. drijfstangen zuigers lagers turbo etc etc.
gaat weer een hoop geld kosten maar dan heb je wel wat.
tegen die tijd maak ik wel een topic aan met foto’s etc.