Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bellen /appen
Is het mogelijk te communiceren via een directere weg?
<p style=”text-align: left;”>Waar zou ik dat metertje moeten plaatsen?</p>
Oké
Ja de pijl gaat idd richting de intake gasklephuis dus moet goed zijn.
Super bedankt iig voor je snelle reacties en het meedenken naar een oplossing.
Ik ga er nog over nadenken en dingen controleren.
Ik hou je op de hoogte 👊
Nog andere mogelijke oorzaken?
En wat ik eerder benoemde dat er eerst vaccum heerst en erna positive druk uit mijn peilstok gat komt is dat normaal?
Gr Tuur69
Nee de pijl zit naar mijn mening in de goede richting namelijk naar de intake manifold.!?
V3 kit cruze youttube
Hahah wat ik al dacht, dat klopt heb k gedaan🤪👍
De V3 kit hoef je niks te boren in je intake zoals bij de V1 en V2 kit.
Hoop dat de volgorde zo helder is
Alles liep goed, het membraam kleppendeksel ging sissen heb ik toen vervangen.
Alles nog steeds goed na vervanging, een tijd probleemloos gereden,
Toen kwam het olie probleem, maar lekteing ook op de grond dus zocht ik de oorzaak en dat waren de nokkenas deksel keerringen, die had ik vervangen en was lekvrij na vervangen maar toen merkte ik ook dat het systeem vol zat met olie dus ging ik verder zoeken en zag dat de oranje non return valve weg was uit mijn intake.
Toen heb ik de V3 kit geïnstalleerd.
Maar mocht tot op heden niet baten.
Van nature ben ik een nieuwschierig persoon en kan niet wachten tot je de tip vrij geeft.
Mischien heb ik hem al uitgevoerd😉👍😁
Het gaat je waar de oranje nippel zat heb ik idd afgedicht,
Ik zal binnenkort nog de manifold demonteren en nalopen voor de zekerheid
The Duke dank voor je reactie de non return valve aan de turbo is goed zuigen is mogelijk blazen niet
Membraan in kleppendeksel is denk ik ook nog goed er blaast geen lucht uit het gaat je wat er zit.
Als ik ‘m, n peilstok trek bij stationair is er even vaccum maar erna blaast er lucht uit zelfde bij de olievuldop.
Het probleem kwam voor plaatsen V3 kit en na een tijdje probleemloos rijden met nieuw kleppendeksel.
Mijn opties zijn op ik weet het niet meer😅😠
Kleppendeksel heb ik al is vervangen ook is bij mij de oranje tepel weg in het intake systeem maar heb een modificatie uitgevoerd namelijk de V3 kit
Beste the Duke
Ik heb ‘n astra j 1.4t 14 NET
Om de 50 km als ik veel onder boost rij dan kan ik 0.5L olie bij vullen, laadlucht systeem zit vol olie.
Na constant onder boost rijden snelweg bv. en al k een afrit neem en weer gas ga geven bij optrekken stoplicht wit/blauwe pluimen uit de uitlaad.
Geen foutmeldingen
Net heb ik nog compressie gemeten zijn alle 4 de cyl. Constant namelijk 160 psi
(gelukkig)
<p style=”text-align: right;”></p>Oké en hoe heeft u dat geconstateerd?
Dmv compressie test?
-
AuteurBerichten