Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok ik heb maar 30 minuten gemeten en toen was het 10 graden misschien als ik wat langer meet dat die het wel haalt
even een update
aircopomp slaat aan en gaat ook niet weer uit dus airco doet het gewoon
de temperatuur heb ik gemeten en hij word niet kouder dan 10 graden ik denk dat dit toch wel goed iswat de reden is geweest dat hij gisteren zo steeds aan en uit ging geen idee misschien wat vuil in dde stekker ofzo
ofdat de pomp eerst goed gesmeerd moest wordenmaar hij doet het nu dit hou ik natuurlijk wel in de gaten mocht die weer zo raar gaan doen laat ik er wel na kijken
maar op dit moment werkt die perfect
voor de pomp van de sloop heb ik 60 euro betaald voor vullen 50 euro
monteren van de pomp heb ik zelf gedaan
dus totaal 115 euro met nieuwe o ringen
voor een nieuwe pomp was ik 190 euro plus 50 euro vullen is 240 euro
is toch 130 euro verschil ik heb nog nooit pech gehad met 2e handse pompen nu dus wel maar kan de pomp gewoon terugbrengen en krijg ik geld terug maar ik wil eerst weten wat hetprobleem is als het de magneetkoppeling is kan ik deze van mijn oude pomp afhalen
dan moet het alleen nog gemonteerd worden
ik weet zeker dat het in de pomp zit want airco heeft met de lekke pomp altijd gewerkt
ik ga eerst kijken wat het vervangen van magneetkoppeling kost en of dit kan zonder de airco leeg te moeten hgalen kan doit niet gaat de pomp weer retour en koop ik een nieuwe pomp die kost 186 euro nieuw
op de klima sticker staan 2 systemen 1 voor 750 gram en 1 voor 900 gram
in mijn systeem hoort dus 900 gram dit is dus correct
ik vermoed toch wel dat de magneetkoppeling niet goed is
als de pomp aanslaat maakt hij ook wel wat herrie
hoe doe je dat de aansturing testen met een lampje?
is dit door een airco boer ook door te meten of de pomp de boosdoener is
het rare is als ik de stekker van de pomp afhaal en er weer opdruk en de auto start slaat de pomp aan en dan steeds aan en uit een aantal keer en dan blijft de pomp ook uit totdat ik de stekker er weer afhaal en er weer op doe
nee wil niet bij de pijp langs na beneden
is net niet genoeg ruimte voordus dan zal dat los moeten
en laat ik dat nou liever niet losdraaien
want als de bouten afbreken dan heb ik een groot probleemhallo
even een update ben ermee terug geweest
ze hebben het opgelost heeft ze nog wel een uur extra gekost
ze hebben hem op alle 4 punten uitgelijnd en nog wat nagesteld
stuur staat nu kaars recht en rijd perfect rechtdoor
opgelost dus
ga dus niet naar de kwikfit of euromaster of forsgoedkoper in Stadskanaal
deze konden mijn auto niet goed uitgelijnd krijgen hebben gezegd dat het in de banden zat
hij is uitgelijnd door luikens bandencentrum in Stadskanaal dikke pluim voor hen
mvg
heb geen 250 euro te besteden en door lichamelijke problemen kan ik het zelf niet doen
de bussen kosten nu 18 euro per stuk ben dan ook opzoek naar
iemand die wat bij klust met autos en mij wil helpen12 april 2013 om 10:28 In reactie op: kraken voor en achter vering tijdens drempels en kuilen #181256075 weken geleden is die uitgelijnd
11 april 2013 om 21:24 In reactie op: kraken voor en achter vering tijdens drempels en kuilen #18125605nou slijten mijn banden achter ook schuin af ze staan er ook schuin onder dus denk toch draagarm bussen versleten
hoop dat wim v6 mij even het een en ander kan uitleggen
ik heb de kachelweerstand vervangen en inderdaad leen1 hier ligt het dus niet aan
denk dat de draaiknop kapot is ofzo kan ik deze knop vervangen of moet ik het complete kachelpaneel vervangen
en past een elektrisch paneel ook op die van mij
heb ik gedaan zoals je omschrijft maar er zit geen beweging in ik heb er wel een halfe bus wd40 op gespoten
rommelpot is het
nou heb vandaag geprobeerd om een kachel weerstand uit te bouwen op de sloop
maar kreeg de ruitenwissers er met geen mogelijkheid vanaf ik heb zelfs nog een koevoet gebruikt
zonder resultaat dus het is niet gelukt
hoe krijg ik die dingen er nou af
ok en hoe krijg ik de ventilator eruit zit die ook met schroeven vast of hoeft die niet los om bij de weerstand te kunnen
ok en hoe krijg ik dit los moet ik die 4 bouten van die kap los draaien en dan kan ik zo de boel eraf halen toch
de reden dat de draagarmen vervangen zijn was dat de fusekogels veel speling hadden ik heb toen van de sloop 2 draagarmen gehaald deze waren goed deze eronder gezet en toen was het probleem dat deze naar rechts trok ik heb er ongeveer een half jaar zo mee gereden uiteindelijk maar naar de opel dealer gegaan en laten uitlijnen ze hebben er niks aan hoeven stellen om dat het allemaal goed was
toen heb ik de banden verwisseld linksvoor naar linksachter en rechtsvoor naar rectsachter
nu trekt hij niet meer naar rechts mar naar links
kan het nog helpen om beide voorwielen van links naar rechts te verwisselen
hallo vandaag de auto opnieuw voor de keuring gehad en heb weer een jaar apk
het lag dus aan de middendemper
tja je hebt keurmeesters en prutsers eerste klas
ik heb een nieuwe middendemper gemonteerd morgen maar effe weer meten
hoop dat het nou goed is
-
AuteurBerichten