Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kost nieuw in Engeland 105 pond is denk rond de 125 euro
Ik denk tussen de 1000 en 1500 euro is te zien of hij compleet is en hoe dat de carroserie is
Hallo,welke velgen staan er origineel op een sport is dit 13″ of 15″ en ATS of ander merk?
Alvast bedanktHallo, je hebt ook nog de Bianchi rally in Belgie, is zowel moderne als oldtimer is ergens rond sept okt als ik het goed heb :thumb
@cootje wrote:
mijn ouden velgen opgeknapt nieuwraampees er in de ascona ziet er gelijk weer anders uit
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Hallo wat heb je gebruikt om die velgen zo mooi te krijgen?
Vanwaar in Belgie ben je?
Hallo kan je me eens een beetje uitleg geven hoe je een auto moet rollen heb het nog nooit gedaan.Alvast bedankt
@Black Magic wrote:
@sik wrote:
nee ik ken m niet, maar iedereen met ogen kan zien dat het een manta is toch,
heb er nog wel een foto van denk ik, weet niet of het dezelfde is maar er staat ook autoschade Apeldoorn op.
Wel met een andere naam, maar dat zal wel toeval zijn :Dklopt is dezelfde auto
eigenaar heeft hem verkocht en ik weet niet of hij nog bestaat
heb hem al heel lang niet meer gezienIk denk dat deze wagen nu in Belgie is en werd gebruikt om rally mee te rijden, die man heeft hem nu terug geruild voor een BMW e30
Knappe wagen :thumb maar kan je me zeggen welk schakelmechanise op de 265 zit is dit een zelf gemaakt of een gekocht?
Hallo hier staat er ook één te koop http://www.rallycarsforsale.net dan naar rally parts gaan en kijken bij schort schifter vw kost 280 euro
20 oktober 2011 om 17:29 In reactie op: Compleet Stuurbekrachteging gezocht voor ascona c diesel! #17896523Je kan er een elektrisch stuurbekrachteging van een corsa B in laten plaatsen zou ook moeten passen
Eindelijk is het gelukt de nethoofdsteunen staan in de wagen.
Bedankt Ben-limo-16v:wors:worsUploaded with ImageShack.us
Heb het setje hoofdsteunen nog liggen met een net maar ga morgen eens proberen zoals ben-limo-16v het uitlegt.
Anders komen deze in de verkoop1 maart 2011 om 21:54 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375159Oke bedankt voor de tip
1 maart 2011 om 21:50 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375155Hallo, hoe krijg je dat geraamte er makelijk uit wil mijn ascona A ook lichter krijgen.
Voor de rest goed bezig:)Hallo Tiedo welke veren heb jij?
Staat mooi zo:)Goed bezig vanwaar ben je ergens?
Heb in de mijne een bewerkte 2.2i en bevalt heel goed :D[rquote=1604385&tid=121040&author=McLambo]Nou, gisteren wezen kijken bij de Legends, en ik heb me zeer vermaakt. Mijn pa was ook mee (Opel Liefhebber en zelf monteur), en een maat van me die een echte Audi liefhebber is.
We zijn prima aan ons trekken gekomen. Opeltjes waren niet echt heel sterk vertegenwoordigd bij de Legends, maar ik heb met verbazing staan te kijken naar de enorm brute Escort MK2’tjes, een paar oer-Audi’s en het grote aantal Porsches dat meedeed!
Bij Nederlandse Rallyes rijden meestal 1 of 2, soms 3 Porsches mee in het klassement, hier reden er denk ik wel een stuk of 50!
Na de hergroupering reed er zelfs een Mini mee in de top 10, en de mannen reden met een snelheid waarbij ware doodsverachting vereist is!. Heel gaaf om te zien!:wors
In Spa zelf was het s’ morgens extreem druk, en er stond een kilometers lange file door Spa heen. We hebben in het centrum een programma en een muts gehaald. Terug bij de auto tikte ik de plaats van KP2 op de navigatie in. Deze wilde ons in de file doen aansluiten. Ik volgde al vanaf Eindhoven een Nederlands busje van een B-Ascona team, en die doken op een gegeven moment de file uit, en reden via een (sluiproute) onder Spa door (op de kaart gezien dan) Dan kom je helemaal aan de ander kant van Spa weer de grote weg op.
De klassementen waren een aardig eindje uit elkaar en helaas heb ik nergens de Classic kunnen zien. Die reden de hele tijd zo’n beetje aan de andere kant van het proeven gebied als de Legends. Vanwege het grote deelnemers veld hebben we ook maar 2 proeven van de Legends gezien. KP2 Paradis en KP7 Clementine. De laatste is in het bos waar het onverhard en hier en daar besneeuw was.
Vooral de eerste groep (na hergroepering) brulde echt op volle snelheid door het bos heen, en dat leverde spectaculaire plaatjes op!. Ik heb nog wel leuke foto’s die ik hier wel even zal neerzetten van de week.Ja, we waren zo enthausiast dat we eens gaan rondkijken of er nog meer ‘classic’ rallies in de benelux of DL worden verreden.
Als jullie nog tips hebben, kom maar op! :thumbupps: Mr Vatanen reed helemaal voorop, maar dit was echt slaapverwekkend. Ik had het idee dat hij de vierdaagse aan het rijden was.
:sleeping[/rquote]Was de zoon normaal gezien van Vatanen moet nog veel leren:)
daar gaat mijn stem al heen:D
Word als het warmer word nog gespoten in de teamkleuren geel zwart:D
Hier mijn corsa a voor de slalom
Uploaded with ImageShack.us
is met een c20xe maar nog zonder aandrijfassen als er hier nog iemand een setje heeft hoor ik het graag
Uploaded with ImageShack.us
de korte is 31 cm de lange is 41 cm
Oke je laat maar iets horen:)
Heb ze nog eens nagetelt en zijn langs beide kanten 25 tanden:hmmz
-
AuteurBerichten