Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor je reactie. Moet die hele kast die links achter in de kofferbak zit vervangen worden of is er een andere manier om het weer werkend te krijgen ?
Super!! Bedankt voor de reacties!
De bakken om die gewichten achter waren bij mij ook verroest. Heb die bakken + de gewichten er af gehaald. Rij nu al bijna 2 jaar zonder en merk geen verschil.
@xr1 wrote:
Zit geen peilstok meer in,met draaiende en warme moter de vul bout er uitdraaien en dan bij vullen tot het eruit loopt …dan staat ie goed.
Gr BDuidelijk.. Bedankt!
@wim-v6 wrote:
Sluiting gemaakt, en hierdoor de Multitimer gefrituurd.
Willem
klopt. probleem opgelost multitimer doorgebrand. bedankt!
ja. heb er voor de zekerheid zelfs 2 geprobeerd.
Die interval werkt verder prima.
@brandon_J_ wrote:
@Tomsmit wrote:
@BelgianBlitz wrote:
@QDance wrote:
Goedendag!
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar doe het toch.
Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Jeroen uit Zoetermeer.
Sinds vandaag trotse bezitter van een Opel Astra G Coupe 2.2 16v.
Hiervoor een Astra G 1.6 NJoy gehad, maar die is helaas total loss gereden door een ander.Hier wat foto’s.
mooie wagen, lekkere motor ook, maar let op met de distributieketting, die durft kapotspringen! de mijne is op 96.000 km geknapt :swear
Mijn auto heb ik net 2 weken. Staat nu al in de garage voor de distributie ketting. De auto begon ineens hard te ratelen bleek het de distributie ketting te zijn. Dit geintje gaat me even 1200 euro kosten.
mijn broer heeft deze zelf vervangen (werkt bij opel) en was er met een goei 400 euro vanaf :)
grtzJa.. zelf vervangen zou wel een hoop schelen.
In principe hoeft zo’n ketting toch nooit vervangen te worden?
@BelgianBlitz wrote:
@QDance wrote:
Goedendag!
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar doe het toch.
Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Jeroen uit Zoetermeer.
Sinds vandaag trotse bezitter van een Opel Astra G Coupe 2.2 16v.
Hiervoor een Astra G 1.6 NJoy gehad, maar die is helaas total loss gereden door een ander.Hier wat foto’s.
mooie wagen, lekkere motor ook, maar let op met de distributieketting, die durft kapotspringen! de mijne is op 96.000 km geknapt :swear
Mijn auto heb ik net 2 weken. Staat nu al in de garage voor de distributie ketting. De auto begon ineens hard te ratelen bleek het de distributie ketting te zijn. Dit geintje gaat me even 1200 euro kosten.
@Haasje17 wrote:
De tweede foto is van de driewegklep. (modificatie gedaan waarschijnlijk) draadjes even netjes wegtapen.
De 1ste is die niet van de verlichting in je dashkastje?driewegklep wat houd dat precies in?
de verlichting van het dashboard kastje werkte ook niet, maar daar zijn die draadjes niet van want die was gewoon netjes aangesloten. We hebben nu dat stekkertje op de verlichting van het dashboard kastje aangesloten.
@robert_corsa wrote:
denk van je middenconsole.
verwacht van je kachel bediening.houd in dat de boel ooit los is geweest.
dat dacht ik dus ook. Heb hem gisteren middag opgemaakt maar kon daar achter niet ondekken waar dat stekkertje in moest.
die werken bij allebei de deuren
@TWA wrote:
1e lijkt op de aansluiting van je interieur verlichting, het draadje gaat naar dat drukcontactje voor je binnenverlichting aan en uit te drukken…
Interieur verlichting zit toch aangesloten op de knop van de koplampen? De verlichting van mn middenconsole doet het niet zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Heb het even opgemaakt kon niet ondekken waar die in moest. Zo ver ik kon zien zaten alle stekkers er in. Heb gelijk de lampjes vervangen maar hij doet nog niks.
interieur verlichting werk werk allemaal.
Zijn idd van die plakstrips. Ik vind het ook wel wat hebben dus laat het lekker zitten. Die aan de zijkant onder aan zitten heb ik dr wel afgehaald.
@soepkiepe wrote:
die van de laatste foto zijn volgens mij van je luidsprekers
Dat dacht ik eerst ook. Maar alle luidsprekers werken dus zijn ze toch ergens anders van verwacht ik.
@RISL wrote:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=166843&hilit=waar+op+letten
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=158883&hilit=waar+op+letten” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=148439&hilit=waar+op+letten” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=123151&hilit=waar+op+letten” onclick=”window.open(this.href);return false;
Volgende keer graag even zoeken eerst!
Bedankt dat jij even gezocht hebt hè.
Oke bedankt voor jullie reacties. Ga vanmiddag even bellen om een afspraak te maken om te gaan kijken.
Zou dit evt ook bij een Vectra A V6 kunnen gebeuren? Het lijkt er op dat de auto van mijn vader het zelfde probleem heeft.
oke verkeerd begrepen dan ;)
er staat bij mij geen reparatie advies op trouwens.Ik heb ook een airbag stuur erin gezet en heb dat lampje niet aangesloten. Heb niks geen problemen gehad bij de apk.. auto is gewoon goedgekeurd.
Dan ga ik op zoek naar zo’n stekker om hem uit te lezen.
@Tomsmit wrote:
Probleem gevonden. Draadje van de hendel zat een breuk in.
Hij werkt nu wel, maar alleen op de 40 km/h. Hij pakt hem dan even op en gooit die hem er gelijk weer af. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
niemand?
Probleem gevonden. Draadje van de hendel zat een breuk in.
Hij werkt nu wel, maar alleen op de 40 km/h. Hij pakt hem dan even op en gooit die hem er gelijk weer af. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
remschakelaar heb ik al 2 andere voor geprobeerd. Het lijkt me sterk dat ze alle 3 kapot zouden zijn haha. Dan ga ik maar op zoek naar zo’n stekker om hem uit te lezen. Die unit komt trouwens uit een sintra maar dat moet geen probleem zijn lijkt mij?
-
AuteurBerichten