Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Toffe filmpies hoor!
Nick, je gaat lekker hoor met die kadetties! Te veel vrije tijd? :P
Me auto rookte toch wel erg, ik had het pas laat door want ik ging net lekker :sleeping
Toen ik de zwarte vlag kreeg dacht ik al dat er wat mis was en toen ik de pit uit reed begon mn koelwater snel te stijgen. Net optijd gestopt dus!
Gelukkig konden we het inderdaad snel fixen door de slang wat in te korten en het koelwater weer bij te vullen :thumbupM’n cali gaat niet meer het circuit op, ik hoop dat ik snel mn corsatje klaar heb om lekker op het circuit te gaan knallen :jerry
origineel gepost door dudie-c20ne
origineel gepost door DD
Nu snel opbouwen, volgende week zaterdag is er volgens mij alweer vrij rijden. Wat was er trouwens met die Calibra? alleen een waterslang gescheurd of erger?hiervan was alleen de waterslang gescheurd en wat ik van de eigenaar gehoord heb is het daarbij gebleven.
grtz bjorn
Klopt, slang die naar de kachel loopt was gescheurt vlak voordat ie aan het blok zit, dus stukkie inkorten en bijvullen en we konden weer verder gelukkig.
Er scheen best wel wat rook af te komen, hoewel ik het eerst niet in de gaten had totdat ik een marshall langs de baan naar z’n hokkie zag rennen en met de zwarte vlag begon te zwaaien :jerry
De calibra gaat niet meer het circuit op, omdat ik ook bezig ben met een 2 liter corsa die voor die doeleinden gebruikt gaat worden. Zo blijft de V6 ook wat netter.@ Nick, stoere foto’s inderdaad stiggie :agent
@ freek, ik dacht dat je daarna overging naar een 16v turbo? :)
Groetjes,
TomNice pics Sander!:)
Vandaag ook even naar zandvoort geweest, gekeken naar de NL-Tuning mannen en zelf ook een rondje gedaan.
De pret was helaas snel voorbij omdat er een koelslang knapte en voor de nodige rook zorgte :angel
Hier wat foto’s wat ik heb geschoten:
http://picasaweb.google.com/Tommeer/VrijRijden31102010?feat=directlink
12 oktober 2010 om 20:59 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302151Ik wil inderdaad op de sloop zoeken, ze hebben veel losse assen + homokineten, maar lang niet altijd met het motortype erbij vandaar.
Ik ga van de week weer kijken of er nog nieuwe liggen, maar ik was benieuwd wat de vertanding aan de bakzijde is en welke dikte de homokineet mag hebben (diameter?).Ik ga ook wel even kijken of ik wat van de nexia kan vinden, thnx!
12 oktober 2010 om 20:11 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302149Beste allemaal,
Ik ben bezig met de voorbereidingen voor de ombouw van een corsa naar een c20ne en heb na het doorlezen van heel wat info op internet toch een vraag over de homokineten…
Welke homokineten moet je nou hebben? Op corsa nova tuning staat een lijstje, maar hoe kan je aan de homokineet zelf zien welke de goeie is? Er wordt alleen gesproken over 22 tanden op de as, waar moet je nog meer op letten?
Ik wil de aandrijfassen van de gsi gaan gebruiken.Alvast bedankt!
Groetjes,
TomHierbij de flyert:
14 maart 2010 om 16:10 In reactie op: voor de eerste keer weer buiten naar een jaartje binnen gest #17629614Gaaf man! Ziet er supergoed uit! Zo’n project zou ik ook nog wel eens willen doen :wub
Heel vet gedaan, ziet er stoer uit!!! Hmzz er beginnen hier ook wat te ideetjes borrelen…:hmmz
Wat betreft de climate control… kun je achterhalen hoe dat ding de airco bestuurt? Waarschijnlijk zal ie m aan/uit schakelen als een bepaalde temperatuur wordt gehaald. Als je kunt achterhalen welke draadjes dat doen kun je die doorlussen naar waar het knopje normaal gezeten heeft. Ideetje?
Ik heb verder geen idee hoe dat bij een vec eruit ziet dus verder kan ik je niet helpen.
Succes met de ombouw!!:thumbupDie heb ik voor mn verjaardag gehad dit jaar als kaartje. Ik vind m errug netjes!
Ja klopt, in de kachelunit zit maar 1 lampje maar die werkt niet bijster goed. Je kunt het beste zelf wat ledjes hier en daar monteren zodat alles goed verlicht wordt.
Die lampjes met fitting maak ik vaak zelf, je moet alleen de juiste weerstandswaarde berekenen. Daar zijn wel een aantal sites voor op internet.
Ik heb er nog wel eentje liggen voor je. Deze komt uit mn vorige x20xev die nu voor onderdelen weggaat.
Het is de versie met grijze achtergrond met oranje wijzer.Laat maar weten als je interesse hebt!
Tomorigineel gepost door Oeteldonkie
8 augustus… 4×4 evenement…Haha geniaal! king:
5 juli 2009 om 19:15 In reactie op: Xenon in Calibra VERBODEN per 13-05-2009 en per november wee #17491587Tja ik heb op t moment gewoon licht + mistlicht xenon en ben er tevreden ver het lichtbeeld. Ik doe er verder niks aan ik wil ze eerst wel eens zien controleren. Verder heb ik de units niet te hoog staan zodat ze niet hinderlijk zijn wat je wel vaak ziet op de weg. Verder heb ik mn licht overdag minder vaak aanstaan zodat de pakkans kleiner wordt.
Ik denk dat er binnenkort wel andere glazen of koplampunits komen met de juiste code erop zodat xenon wel mag.Hier in onderstaand filmpje 167 dikke cali’s:
http://www.youtube.com/watch?v=6oyUb-nTSdEGefilmd tijdens de toertocht van de ECD (European Calibra Days) waar ik met een aantal clubleden van CTN aanwezig was. Erg leuk om een keer mee te maken :P
@Noogy:
Weer supperstrakke pics! Ik bewonder je werk echt! Petje af.
Ik fotografeer zelf ook vaak auto’s maar dit is toch even andere koek :thumbup
Paar pics van mij
http://picasaweb.google.nl/TommeerVandaag een zilvere gespot op het industrieterrein de waardepolder in Haarlem. Ik reed je tegemoet.
Hij zag er goed uit, met een lumma bumper voor als ik me niet vergis.Mooie cali ;)
Mooi blauw is niet lelijk! :kewlpics
geen idee of ie er al tussen staat:
Klein maar fijn :thumbup
Origineel gepost door Titanium
http://nl.youtube.com/watch?v=JRfE0dwJnh0#wat een debielen
Ziek, maar wel netjes richting aangeven :wtf
-
AuteurBerichten