Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 augustus 2011 om 07:02 In reactie op: update klopt het dat Opel onderh../motorolie geweizigd heeft #17899620
Nou idd, ik heb castrol racing olie 5w30 full-syn en moest voor 6 liter 130,- betalen…
Heb er ook iets last van gehad. Heb wel een ids sport onderstel. Hebben ze de uitlijzing bijgesteld en daarna is het een stuk beter geworden. Heb het wel bij een specialist laten doen iemand uit de racerij.
Denk dat dat een hele reele prijs is zo te horen… Als je er dan 1500 in steekt heb je een auto van 2k en is ie netjes… Zelf met een 94 corsa bezig, 300 euro er in en 500 extra kunnen vangen.
Als je het mij vraagt is 2750 niet echt een reele prijs meer, eerder 2000-2250. Leg er 1500-2000 bij en je hebt een vec-c!
Ook wil het wel zijn dat als er andere gps apparaten (mobiel die aanstaat bijv.) nogal storen op de antenne. Had een klant kreeg nooit tomtom ontvangst, maar nadat ik zijn blackbox heb uitgezet werkt het goed.
@astralover wrote:
Hij rijdt super fel is totaal niet log.
Heeft erg veel koppel maar pas vanaf 2000 toeren.
Als je op de autobaan rijdt in de 6 hoef je nog niet eens terug
te schakelen om in te gaan halen, pakt meteen op.
Vindt alleen de ‘S’ van Sport modus tegenvallen, merk ik erg
weinig van.
Wat moet deze stand doen, past deze ook het onderstel aan
en zal toch ook iets directer moeten zijn met gas geven…IDD, deze motortjes zijn erg fijn! nu op vakantie in kroatie, over duitse autobahn met 240 lekker 5k op de klok. Dat de sport modus je tegenvalt komt omdat dit bijna niks met het motormanagment doet, alleen iets “pittiger” maar dat merk ik zelf ook niet. Het meest merk je het in de ophanging welke stukken stugger word en je stuurbekrachtiging word wat stugger. Gewoon een hele fijne bak ook om rustig mee te touren. Nu na 1900km te hebben gereden in een week, een verbruik van 8.8@100km. Cker niet verkeert voor zo’n dikke motor, en toch ook best door rijden!
Deze staat al heel lang tekoop al stond hij een jaar geleden voor 24500.rij zelf ook 2.8T verbruik bij mij rond de. 1:10 stad en 1:13-14 op snelweg bij 140-130
wim v6 vergeet niet dat hier.een.hele.fijne.bak.achter zit welke.ideaal bij lage touren rijd. Motor heeft een lekker koppel van 1800tot 4500 rpm 350nm constant. De turbo is ook nog een.slecht benut door opel en draait op heel weinig druk. Motot zonder aanpassingen kan 315 pk produceren na.software aanpassingen.
@gts power
ja die extra voeding is je schakelde plus 12v. Controleren van de juiste manier van aansluiten doe je door te kijken of de parrot “tot ziens” zegt bij uitzetten contact. Als het display direct uitgaat is er wat mis.
Nee zeker niet de kabel stappen maar gewoon afknippen voor de glazen Zekering. Niet doorlopen dus! Dan zet je ook schakelde plus op je radio.
Even voor het feitje een fc c heeft net als 50% van de canbusautos geen geschakelde 12v achter de radio!
Vectra C heeft geen zwakke voeding, heeft alleen geen geschakelde voeding achter de radio zitten. Deze kun je het beste van je 12v stekker halen. Kijk eens of alle draden wel weer goed aangeslote zijn, er wil wel eens eetje ontbreken in de car2 iso’s… Bijv. bij bmw, mis je je herkenningsdraad, doet je radio oook niks.
Vind ze wel leuk, maar toch meer iets voor een audi…
En als je dan besluit het te doen, koop dan goede, en niet van die 10/20 euro brul van de brezan, maar echt goede (60-100). Zachte aluminium wil nog wel eens rare dingen doen met hobbeltjes en drempels…
Wel leuk om te weten dat ze wel “meeneemprijs” kunnen zeggen. Maar wettelijk zijn ze gewoon gebonden om garrantie te geven. Dus het zinnetje op de rekening van “Gekocht als gezien en gereden” gaat nooit op. Ook niet extra betalen voor garrantie, gewoon rechstbijstand nemen, is nog goedkoper ook :cool:
[rquote=1853516&tid=141463&author=2000][rquote=1853501&tid=141463&author=tmug]Dat valt toch wel mee, moet nieuwe aandrijfassen, kosten 1800,–[/rquote]
Wat voor auto heb je, een rolls of zo :o:o;)[/rquote]
2.8 v6 turbo kan ze op het internet ook nergens vinden voor minder.
Dat valt toch wel mee, moet nieuwe aandrijfassen, kosten 1800,–
Vuile huigelaar! Nee heel veel plezier met je nieuwe bak, begrijp uit je verhaal alleen niet wat je nu hebt gekocht…
[rquote=1840624&tid=140405&author=ahrend]Het chippen van een bezine heeft VEEEL minder effect dan van een diesel,kijk anders eens op de site van EDS .[/rquote]
Je kan beter zeggen een motor ZONDER turbo is veel minder winst te behalen dan een motor MET. Maakt niet uit of het benz. of diesel is. Mijn vectra kan ook van 230 naar 310 pk worden gechipt, en das toch echt benzine.
Inbouwspecialist in auto’s.
Beste Jan,
Kun je misschien ook overzichtelijk en met punten en comma’s werken? Een entertje hier en daar is ook wel prettig.
Dat zou het leescomfort voor velen van ons verbeteren.
Maar wel welkom op ons hele gezellige forum! Daar waar je echt nog wel wat kunt leren!
Mark
Aah ook niet onbelangrijk om te melden dat je op gas rijd, waarschijnlijk moet je verdamper schoongemaakt worden.
Aandrijf as krom?
Dat hangt helemaal van het onderhoud af, maar er zijn genoeg blokken met meer dan 4 ton of meer op de klok. Wij hebben een VW LT met een blok wat 7,5 ton heeft gelopen, daarna is de turbo stuk gelopen.
Let wel op als je onderhoud bij een garage laat doen, meestal als je vaak voor onderhoud komt, doen ze de 1ne x wel, andere x niet. (maar wel gewoon schrijven)
Wat je stoelen betreft, deze kun je rechtzetten door je as van de rugleuning te verstellen. Dat heb ik ook gehad, daarna was hij weer recht.
Hele gave bak! Heb het zelf niet zo op de insignia maar dit is zeker gaaf!
Maar heel wat anders, met wat voor camera schiet jij je foto’s?
-
AuteurBerichten