Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sorry hoor, maar die laatste koplampen vind ik echt lelijk:thumbdown Kadett moet wel op Kadett blijven lijken, dit ziet er zo fake uit
14 augustus 2010 om 19:58 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712271NIET ACTIEVE KENTEKENS
-JH-LH-58
– 1989
– IMPORT 1994
– C2.0NE
– ONGELUK TOTAL LOSSACTIEVE KENTEKENS:
-XG-82-XD
– 1989
– C2.0XE
– BESTAAT NOG– TB-71-XX
– 17-03-88
– C2.0XE ( WAS 2.0SEH )
– IN GEBRUIK DOOR MEZELFC2.0XE erin en gelijk stuurbekrachteging er bij op. :D Gelijk een stuk sneller en lichter sturen. Wat wil je nog meer:thumbup
ANWB doen ook nooit zo moeilijk Wel vet gaaf,. Kadett GSI van 1984 7e van de band!! Als je hem ooit kwijt wil, laat het dan weten.
Tis maar wat je mooi vind… Persoonlijk hou ik er niet zo van. Ik zie een kadett het liefst zo dicht mogelijk bij origineel met kleine aanpassingen. En inderdaad, hij lijkt wel erg veel op een Escort van de achterkant.
Maar vind de reactie van nl-tuning wel cool:P:P. Liever dood in een Opel dan in een VW, hahaha
Ee astra dash rammelt echt een stuk minder, als je het een beetje fatsoenlijk vast zet. Mijn kameraad had ook een astra F dash in zijn Kadett en rammelde niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om de originele dash eruit te halen maar aan de andere kant lijkt het me ook heel mooi.:hmmz
Kijk das duidelijke informatie! Bedankt:thumbup
Moet alleen nog een keer kijken wanneer ik er mee bezig ga. Is nogal een hele klus zo te zien!! Ik weet niet of me dit allemaal zelf lukt.Ik heb inderdaad bij een topic van hem gezien dat ie dat ingebouwd heeft in eenn Cabrio GSI, ziet er erg gaaf uit! Hij heeft het er over dat het ingekort moet worden. Ik begrijp alleen niet hoe? In de breedte of in de diepte? Anders zal ik hem wel is een mail sturen. De hoofdreden dat ik dit wil doen, is dat ik knettergek wordt van dat gerammel van het originele dashboard en het staat natuurlijk ook vet gaaf! Misschien is inbouw van een Astra F dashboard makkelijker, ik heb ook wel is gedacht aan dashboard van een calibra.
Ik heb een GSI en die is voor 70 en achter 50 verlaagd ( H en R ) en er zit een Zender spoiler onder de voorbumper. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit last heb van drempels, je kunt er natuurlijk niet plakgas overheen, maar dat is vanzelfsprekend lijkt me. Natuurlijk wordt de auto stugger, maar dat vind ik persoonlijk fijner, daarintegen deinst de auto dan niet zo ver meer door over de drempels. Dus gewoon verlagen dat ding, anders is het geen gezicht!!
Succes!!!:thumbup
Gewoon doen! Je hebt er meer voordeel mee dan nadeel. Ik vind zelf het contact met de weg nog steeds wel goed, zo extreem licht stuurt het nou ook weer niet, je voelt nog steeds wel goed wat de auto doet..Ik heb het jaren terug ook op mijn kadett gezet en heb er nog geen dag spijt van gehad. Als je alle onderdelen hebt ben je in een een paar uurtjes klaar,zeker met een 8v.
Succes:thumbup
Goed bezig man! achterbumper en sideskirts zijn volgens mij van MS Design. Alleen jammer dat je daar de voorbumper niet bij hebt. Dan zou die echt af zijn!!:)
Die auto van Berg heeft mijn zwager ook nog een paar jaar in gereden, ik dacht ook dat het geen echte champ is maar ben daar niet zeker van. Wel een mooie. Kadett was voorheen muisgrijs. Auto is inmiddels ook weer verkocht, geen idee waar die nu rijdt.
Kenteken is PV-BR-17
erg gaaf karretje op die laatste foto!! Interieur is ook super!:thumbup
Daar sluit ik me helemaal bij aan..:thumbup
stond deze niet op marktplaats?
gruwelijke bak!! Wat mij betreft gelijk in productie!!!!!!!!!!:thumbup:thumbup
motoren van een astra passen uiteraard ook, alleen iets meer werk met de kabelboom. Calibra, vectra motoren ook.
idd foto’s? :kewlpics
Ik denk dat je antwoordt toch al hierboven staat. Maar als je het niet al te moeilijk wil doen, zou ik er iig een 2.0 8v in zetten. Blokken zijn voor weinig geld te koop en zijn heel betrouwbaar. Zorg wel dat je een compleet blok koopt met computer, radiateur enz… Beter nog, kun je een sloper erbij kopen want je bent vaak nog wel meer onderdelen nodig zoals slangen, remmerij en als je een complete auto erbij hebt kun je het daar zo vanaf halen. Een sloper met zo’n blok koop je wel voor een paar 100. De rest breng je naar de sloop..
Succes, en hoop dat je antwoordt hiermee beantwoordt is..?:thumbup
10 cm is inderdaad origineel. Ik heb een 3 weg setje van JBL Power.16,5cm woofer in de deur gemonteerd, 10cm midtoner boven in en tweeter aan de zijkant vlakbij de midtoner. Klinkt echt super met een versterker erop. Voor onderin de deur heb je ruimte om een 16.5cm te plaatsen met verhogingsringen. Deuren isoleren van binnen met Dynamatten en je hebt een super sound in een kadett.;);)
wat voor bouwjaar is de kadett??
11 oktober 2009 om 08:29 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534267Hier even wat foto’s van mijn kadett, 9 jaar geleden.
Ben toen met een behoorlijke snelheid ( +- 120 ) samen met mijn kameraad tegen een boom op geknald.
Was een beetje nat op de weg, en we reden ook te hard in de bocht.
Bij de laatste foto, kun je zien hoe ver de boom in mijn auto stond. Daar waar die jongen staat, stond de boom.Echt zonde….:cry
andere teller erin. ik heb er eventueel wel 1 voor je liggen..
29 september 2009 om 16:34 In reactie op: dimmer digidash stuk dus geen dash als licht aan is.. #17528122Wat je ook kunt doen:
De mijnde deed het ook al een poosje niet goed meer, en heb hem er laatst uit gehaald en heb hem helemaal gereinigd. Het probleem is dat er in de jaren veel corrosie in komt te zitten waardoor hij slecht of helemaaal niet meer functioneert. Ik vond het persoonlijk zonde om hem door te verbinden, dan doet hij het dus altijd maar dan zonder dimmer. ik hou er meer van dat alles werkt zoals het origineel ook hoort te werken. Het vzstelt niet veel voor en dan werkt het gewoon weer perfect.
Succes…:)
-
AuteurBerichten