En dan nu de oplossing… Het hele traject dat zo’n 3 maanden geduurd heeft, zal ik de lezer besparen, maar uiteindelijk rij ik weer met veel plezier rond met aan boord een geheel nieuwe DVD 100 Navi die op kosten van mijn dealer, BUITEN de garantie, in mijn Corsa is geplaatst.
In deze tijden van teruglopende autoverkopen en achteruithollende garage-opdrachten en al maar kleiner worden winstmarges, mag je dit toch service van de bovenste plank noemen! De naam? Firma Bleekstein te Zevenaar, waar een trouwe klant nog beloond wordt en service hoog in het vaandel blijft staan!
Mijn bijdrage bestond uiteindelijk uit € 140,00 voor de reparatie van (in 1e instantie) de GPS-ontvangstmodule, 2 vlaaien en geduld, heel veel geduld… Er zijn dus blijkbaar nog nieuwe exemplaren te krijgen (ondanks de kleine oplage van dit type). De dealer heeft zeer resoluut gehandeld en mij deze oiplossing geboden. Nogmaals hulde!