Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hebben de Y20DTH en Y22DTR dezelfde wiellager?
Gaatjes dicht lassen…
Wat was het probleem?
Kijk de bedrading eens na, die op de achterkant van de hemelbekleding zit.
De plaats waar de bedrading naar de kofferklep gaat.Anders de bedrading controleren, vanaf het motortje naar het zekeringskastje
5 augustus 2011 om 01:10 In reactie op: Zafira A 2.0 diesel: Turbodruk weg, noodloop bij 135 op CC #17898444Kan je de ERG-klep zelf reinigen?
ERG-klep afdoppen?
Turbomagneetklep vervangen, wat kost dit?27 juni 2011 om 05:21 In reactie op: Storing motorelektronica Zafira-A 2.2dtr rond 3000 toeren #17717877Ik heb gisteren gemerkt dat de slang van de luchttoevoer, met voor de turbo helemaal vettig was en vol hing met olie.
Zou dat er ook niets mee te maken hebben?3 juni 2011 om 21:32 In reactie op: Storing motorelektronica Zafira-A 2.2dtr rond 3000 toeren #17717872Hoe moet je dit probleem oplossen?
Ik heb dit ook mijn Zafira A ’04 Y20DTHSelfmade…
@utregone wrote:
Kijk daar was ik nou ook naar op zoek! :D
En dan heb ik het over die laatste foto’s. Weet iemand waar er meer te vinden zijn, ook van de voorkant.
En weet iemand of dit een poly kit is of van metaal?
Ik denk dat de verbredingen in metaal zijn…
@Fearless wrote:
tis ook echt een vrouwewagen he…bewijzen die foto’s wel weer :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
:wtf
Nee, mannen die met een Tigra rijden, trekken meer babes aan…@gertjuh1968 wrote:
staat trouwens wel wijs die blauwe slangen.
Bedankt. Kruipt veel werk in om alles in het blauw te krijgen…
30 mei 2011 om 00:11 In reactie op: passen onderdelen van een tigra 1996 ook op 1 van 1998 #17878457Alle onderdelen passen…
De kilometerteller kan wel verschillen.
De eerste modellen werden aangedreven met een kabel,
later werd die elektronich aangedreven…Ik dacht aan deze verbreding achteraan…
Uploaded with ImageShack.us
Door tijdsgebrek/mindere interesse is mijn Tigra nooit af geraakt…
Door te lang stil te staan/ouderdom zijn enkele onderdelen echt niet
meer veiling om mee op straat te komen.
Ik heb een jongere Tigra, met kapotte motor op t oog…
Mijn motor en dashbord daarin lepelen, mijn Tigra voorzichtig helemaal demonteren,
mijn achterste zijflanken minium 5cm van de originele plaat bevestigen,
voorste flanken ook breder maken, interieur volledig in polyester/carbon zetten…
Dat zijn zo de ideeen waar ik over aanr nadenken ben…Ik dacht ook wel dat het ABS-unit was…
Op de meeste foto’s die ik zie, van X16XE, die ik deze wel staan,
maar op foto’s van X14XE, zag ik deze nauwelijks staan.Zou ik deze unit kunnen overzetten, als ik de motor uit mijn oude tigra (X16XE met ABS)
wil inbouwen in een andere tigra (X14XE zonder ABS)Hoeveel vraag je voor de hele auto?
Is het een 1400 of 1600?Ik heb dat ook voorgehad met mijn Tigra.
12 van de 16 kleppen krom.
Mijn Tigra had +/-260.000km op de teller staan,
dus heb ik mijn motor laten reviseren en bijwerken…
Dat grapje heeft mij toen €2500 à €3000 gekost…Ofwel Hamerite ofwel speciale remklauwverf nemen
Van de Tigra, is er geen Nederlands boek beschikbaar.
Van de Corsa B is de er wel.Welk deel van het boek moet je hebben.
Ik weet hem momenteel ni liggen, als
ik heb vind, kan ik wel een deel inscannen…Wie kan ons helpen, bijstaan met raad?
Ik had info gezocht op HBASE, maar daar krijg ik enkel dit
[url=>>http://login.mijngrossier.be/MGLIVE/catalog/artikelen.aspx?s=OLPV&o=&t=QIRNOKPJONOW&ref=%5DOmega B Koppelingen<<[/url]
Daar geraak ik ook ni veel wijzer uit…Welk onderdeel moeten we dan vervangen?
-
AuteurBerichten