Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zit er in je auto een vierkante stekker? Of een langwerpige met 2 blokken van 8 pinnen en een er boven met meer?
Zo ja, dan kun je daar gewoon je iso contra stekkertjes in pluggenTja Wim als jou Vectra het proefwerk niet haalt dan haalt geen een het!
Maar altijd fijn te weten dat je er weer een jaar tegen kunt!Mij is geleerd dat een loodaccu bij een diepontlading 33% van zijn capaciteit kwijt raakt,
Dat betekend dus met een spanning onder de 10V, je accu van bijvoorbeeld 70Ah is dan nog maar 47Ah, dit is inderdaad vaak niet meer terug te halen. En opladen helpt daar eigenlijk niet bij.
Dit is in ieder geval bij gel accu’s maar naar mijn weten van toepassing op alle type’s loodaccu’smijn B2 heeft nu bijna 243000 km ervaring, binnenkort een ander distri riempie erop dan kan hij verder naar de 3ton!
Ik denk dat je hem zelf ook kunt demonteren en verkopen in onderdelen,
De onderdelen van een cdx zijn niet erg dik gezaaid hierHet klinkt mij als dat het mechanische gedeelte van je contactslot niet goed meer is, dus dat hij soms niet goed uitschakeld,
Komt die foutcode nadat je de sleutel uit het contact haalt? Dan is het logisch, hij heeft dan geen transponder in bereik.
Er is vast wel een forum lid die je wil helpen met dit probleem,
Misschien dus toch handig om een compleet contactslot op de sloop te halen, dus met electronisch gedeelte erbijWaarschijnlijk voor een automaat bak
12 augustus 2014 om 20:09 In reactie op: Hitteschild spruitstuk los en morgen op vakantie. #18247627Had ik met mijn vorige astra ook dat het hitteschild los geroest was. Heb toen een ringetje onder de bout gezet en weer vast gedraaid. Werkte perfect misschien een beetje beun maar zat goed vast en je zag het niet.
Meet even de weerstand van de magneet koppeling. Dit doe je Door de stekker los te halen en op de kant van de koppeling de multimeter te zetten deze dient een paar ohm te bedragen. Als dit niet zo is is je koppeling kapot.
Is het niet de magneet koppeling? Die gaan veel kapot namelijk
Naar mijn weten niet. Dit omdat de szr single point is en xel niet
Klopt. Bij de astra g is dit vanaf 2000 geleverd. En dit ook pas vanaf een bepaalde maand. Waren toen meer kleine verandering doorgevoerd
Mijn is geen automaat. Ik moet nog zelf werken achter het stuur[WHITE SMILING FACE]
Je motorcode zal z18xe zijn of z18xel. Geen ervaring met deze auto. Mijn astra g x18xe heeft weinig problemen met de caravan.
Er zijn wel corsa’s geleverd met een gid en deze geven deze info ook niet weer. Naar mijn weten is er geen boordcomputer geleverd in een c de meldingen van kapotte lampen komen in je tellermodule. Deze zijn alleen af te lezen via op-com of tech2 maar er verschijnt geen melding of lampje ergens. Dit was bij mijn c teminste
Denk ook aan je koppeling schakelaar en remschakelaar en het aanzetten kan met de tech 2 of de op-com
De aanhaal momenten weet ik niet. Ik heb alleen gelezen dat dat gebeurt stond in de TIS meen ik. Maar beter voorkomen dan genezen denk ik maar
De xep motoren kunne ook last hebben van breken van de nokkenassen dit omdat deze hol zijn dus als je hem koopt trek dan de nokkenassen bevestiging even na. Dit kan veel kosten voorkomen
@harryastra nee gewoon de kunstof uitvoering. Wist niet dat de stalen ook zouden passen en de gene die er uit kwamen waren nog de originele van 14 jaar oud. Als deze dat ook volhouden dan ben ik happy. .
De stabilisator stangen vervangen. Van rubber bij de bevestiging was weinig sprake meer… nu weer een vers setje eronder
Dat kan kloppen ja. Er zaten volgens mij ook minder bevestigings schroeven in de facelift bumper/ wielkastrand wel een mooie c heb je man!
Mijn corsa c gsi Is er aan gestorven….
Deze dronk ook 1 ltr op 1000 km..
De olie word niet of nauwelijks verbrand dus alles word een dikke koolaanslag in de motor en aanbouwdelen.
Dus ik zou deze auto mooi laten staan er zijn genoeg andere mooie astra’s te koop.Is wel mogelijk maar is toch wel een flinke klus je moet best wat draden leggen en de nodige sensoren plaatsen.
Het is best te doen als je weet wat je doet. En er de tijd voor neemt.
Ook is de nodige basis kennis op elektro en voertuig techniek wel erg handigVerstuurd vanaf mijn AT-AS50Q met Tapatalk
Klopt. Ik heb het gehad met de bout van de nokassensor die uit de dop viel. En dus netjes tussen de distributie riem viel. Heeft ook een aardig tijdje vissen gekost.
Dus Veel suc6 met vissen..Alles is mogelijk. Is standaard geleverd op sommige modellen.
Alleen zijn er niet veel geleverd hiermeeVerstuurd van mijn galaxy S4
-
AuteurBerichten