tedcorsa

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: laadprobleem elektrische Corsa e #18555725
    tedcorsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 April 2023

      Hope for the best, prepare for the worst. Maar neem aan dat je garantie hebt.  Mijn advies: beroep je op non-conformiteit (zie consumentenrecht / Burgerlijk wetboek), lever het ding in en laat je niet aan het lijntje houden. Die dure fout heb ik gemaakt, niets dan ellende gehad

      In reactie op: laadprobleem elektrische Corsa e #18542290
      tedcorsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 April 2023

        en na de lange lijst van problemen (onmogelijkheid om te laden, niet werkende navigatie, ventilatie stuk, updates die vastlopen etc etc) dient een nieuw probleem zich aan. Auto nog geen 3 jaar oud en nu weer aircopomp stuk. Kosten ruim 2.000 euro

        En dan ploft er vandaag ook nog een brief op de deurmat over een terugroepactie. De motor van de auto kan spontaan uitvallen agv een string in de communicatie tussen de elektronische eenheid van de motor en de aircocompressor.

        Lachwekkende teksten: ‘In het kader van continue productverbetering en uw veiligheid …. terugroepactie.’  en ‘Met de aankoop  van uw Opel heeft u gekozen voor een voertuig met dynamische rijeigenschappen, geavanceerde technologie en hoge kwaliteits- en veiligheidsnormen.’

        Mensen koop geen elektrische corsa, het is garantie op ellende. En de service van Opel is ongekend slecht. Voor mij nooit meer Opel.

        Als er meer mensen zijn met vele problemen laat het dan weten. Wellicht een leuke thema voor een vasthoudende journalist

        In reactie op: laadprobleem elektrische Corsa e #18519114
        tedcorsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 April 2023

          zelfde laadprobleem gehad, auto was pas enkele maanden oud. Drama die bak. Was 2 maanden bij de dealer, die er ook geen raad mee wist Uiteindelijk  bleek idd grote reparatie nodig onder fabrieksgarantie. Tegelijkertijd het navigatiesysteem ook helemaal niet functionerend. ook dat was een gebed zonder einde. Dealer wist zich geen raad, wel 10x keer aan gesleuteld en dat heeft maanden geduurd. Recent weer een nieuw probleem met een update, viel net buiten de garantie. Opel wist zich wederom geen raad. Auto maar liefst 8 dagen in de garage en een vette rekening deze keer. Dan ook nog een unit van de ventilatie defect Jonge jonge wat een drama auto is dit. Geen kwaliteit en vervolgens hebben noch de dealers noch Opel  voldoende kennis van hun eigen  baggerbak. Hun antwoord: andere merken hebben ook veel problemen met de elektrische auto’s. Nou, dat is het sterkste argument dat ik ooit gehoord heb. Voor mij in ieder geval nooit meer een Opel.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)