Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bedankt voor de info!
mvg svenhier heb ik weinig aan :???:
ik denk dat de verbrandingskamer enkel bij de 8v verschilt en anders kan het echt niet veel verschil hebben
kop is gewoon gevlakthmm ga eerst is probere met orginele nokkenassen kijken wat het geeft denk dat chippen op een orginele motor niet veel helpt
kop is gewoon gevlakt, denk niet dar er zoveel verschil op zit?
zo snel mogelijk vermogen en zolang mogelijk:) ben ik miss dan beter af met het orgineel met de gsi nokkenassen te moteren mvg sven
er ligt een cilinderkop op van een x16xe deze kanale zouden iets groter zijn. van aan de gasklep tot filter (sport filter) is een grotere diameter buis gemonteert, en een 4-2-1 uitlaatspruitstuk zit er ook op ik zoek een beetje het zelfde vermoge of iets meer al men x16xe (is voor de autocross)
ik begrijp het wel van de powerbox maar
dat mag niet volgens het regelement
bedankt voor de info mvg svenik zoek er waarmee ik het minste koppel verlies en geen andere aanpassingen vragen aan het blok mvg sven
zijn de drijfstangen ook hetzelfde? mvg sven
oke bedankt voor de nuttige info
heb de motor nu uitelkaar alles proper maken gsi kop erop en snelle nokkenassen
iemand een idee wat het kost voor de chip op maat op een rollebank? mvg svenhij valt bijna dood
hier zit ook een soort van stappenmotor op geeft deze soms probleme?
of de ontstekingsunite? mvgmet die 288 heb je dus chip op maat nodig ?
mvg svenen welke snelle nokkenas is het beste voor deze motor
mvg svendus als ik het begrijp kan ik zonder probleme een cilinderkop van een x16xe monteren op de motor
nu nog een vraag als ik snelle nokkenasse wil monteren op deze motor welke type en aantal graden
is het beste voor deze motor (is voor de autocross ) mvg svenoke dat moest ik weten perfect
bedankt voor de reactieik bedoelde is de krukas cilinderkop enz het zelfde
mvg sven17 september 2012 om 16:19 In reactie op: f16 explosie tekening of tekening voor het demonteren #18066598perfect echt wat ik zocht
bedankt!!!!
mvg svenja srry het gaat om een corsa b voor de autocross alles klopt wat ik heb bestelt
het is het oude model van ophanging ze lopen gewoon tegen de cardan aan zijn iets te lang ik heb al andere wielnaven gemonteert van het resentere model maar dan heb ik negatieve camber niemand ervaring met de montage? mvgwat je miss kan doen is de rail los nemen met injectors er nog op en zo starten zie je direct welke inspuit
dus jij kan me helpen aan ombouw dikke assen voor men corsa?
bij mtech zijn ze wel duur ….maar ik moet toch de lengte van as van een gsi hebben daarvoor een nieuwe as kopen is nog wat duur dus daarmee… en de as zelf breekt nooit alleen de homokinet langs de bakzijde is te zwak dus daarmee 2l homokineet
ik rij met een x16xe met een f16 bak dus heb ik die aandrijfassen nodig ene kant homokineet van een 2liter andere kant orgineel gsi
en ik rij urencross en heb er dus reserve nodig…hmm ben namelijk van belgie en ik zie dat u van leiden bent sniet echt dichtbij..
haha nene das voor de autocross
-
AuteurBerichten