Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou we zijn weer wat opties voorbij geschoten. Vandaag lichtschakelaar uitgewisseld zonder resultaat..
Remlichtschalelaar uitgewisseld zonder resultaat.
Trekhaak aansluiten los gekoppeld zonder resultaat.
Zelf met remlichtschalelaar los branden alle 3 me remlichten bij lampen aan.
Kabelboom vanaf dashbord tot achter de bestuurderstoel gecheckt. Kofferbak ook kabelboom gecheckt. Geen breuken of gescheurde draden… enkel nog onder me bank kijken maar dan moet het vloerkleed los.
Iemand nog ideeën kan het me multitimer zijn (zekeringenkastje?).Nee lampen niet vervangen twijfel over de remlichtschalelaar omdat deze wel 100% werkt als de verlichting uitgeschakeld staat. Bij verlichting aan zie je ook een spanning verschil in de lampen.
Remlichtschalelaar sluit ik ook eigenlijk uit.Als je mij ook blij zou wille make met een nieuwe nl versie dan thnx
nice concept!!
Nee 14,8 volt is te hoog.
Mijn mening is je accu kapot.accu en dynamo overleden als het klopt dat daar 38 volt staat.
maar dan knalt de rest ook kapot binnen kort ecu en der gelijk….stekker wisselen naar een 10 polige?
en dan een verloop stekker halen van 10 polig naar 16 polig om zo je auto uit te lezen met een opcom.
je hoort de waarde uit te kunnen lezen van de tankvlotter althans dat was bij mijn calibra uit 1994 zo.
heb je de oude kabel boom aangepast op de let?
of heb je ook de orginel kabel boom erbij?
de xev draait namelijk op een simtec ecu
en de let op een motronic ecuvlotter waarschijnlijk defect.
ik meen dat je dit kan checken met een tech of een opcomdan ziet alles er toch goed uit. kan ook zijn dat je de melding krijgt omdat de km stand bij hun in het systeem anders is dan die je werkelijk heb.
denk aan bij nap staat ie nog genoteerd op 0 km of de km stand van de vorige apk. je rijdt nog steeds met de auto dus de km stand zal blijven veranderen.
je kan is na vraag doen wie hem de laatste jaren onderhouden heeft (sticker distrubutie riem?).
en daar even na vragen wat de laatste 2 km standen waren die bij hun bekend zijn.maar km stand zeg niets over de auto ik heb in auto’s gereden met 30.000 km op de teller en die voelde aan als een verrotte 3ton op de teller.
maar heb ook in auto’s gereden met 3ton+ op de teller die reden als nieuw.
ligt echt allemaal aan onderhoud, rijgedrag en het aller belangrijkste warm laten draaien.uitlezen met een opcom of tech2 kilometerstand in je ecu is veel moeilijker te veranderen dan die van je teller.
heb je toevallig een linkje? of foto-tje?
en is er een adaptor voor bekend?
want wil op mijn x25xe ook graag een blikkie kunnen gebruiken.ik zou ook voor goud gaan maar wel een lichtere kleur goud of anders je voorvork ook mee pakken
om wat voor een auto hebben we het?
denk dat het verschil ook ligt in de transitors ik had de mijne via ebay en de lokale elektra zaak hier.
Ik zou mmdronten ff bellen die hebben die dingen voor 80 euro met garantie.
En op de sloop moet je denken aan max 50.
De juiste transistor zoeken is kut de meeste zijn te zwak van het zelfde type.
Heb bij me zelf 3 verschillende setjes geprobeerd alle 3 binnen een week door gebrand.16 september 2012 om 14:15 In reactie op: Europese volumebeperking Samsung Galaxy S3 verwijderen #18064049zet je automatische scherm helderheid maar eens uit bespaar je een aantal uur mee!!
zal vast wel iemadn in eindhoven een opcom hebben.
niet als de weerstand volledig door is.
beide transistors dus. door vocht of ouderdomecc module ofte wel de weerstand.
je ken dit checken door hem uit te lezen met een opcom of tech2.moet geactiveerd worden in je computer.
als ik het goed heb8 september 2012 om 18:00 In reactie op: Europese volumebeperking Samsung Galaxy S3 verwijderen #18064032hahaha alle europese telefoons zijn beveilig.
je moet de beveiliging verwijderen (rooten)
en dan aangepaste software en drivers installeren.
dan kan je van alles met je foon doen ook overclocken en der gelijk.
kijk anders hier ff
hier kan je alle info vinden die je moet hebben.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563″ onclick=”window.open(this.href);return false;
met name onder Galaxy S III Android Development8 september 2012 om 15:22 In reactie op: Europese volumebeperking Samsung Galaxy S3 verwijderen #18064030samsung rooten en een custom rom en kernel installeren
-
AuteurBerichten