superhenk

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • superhenk
      Lid sinds:
      1 July 2004

      sorry dat ik zo laat reageer maar ik kijk niet zo vaak op de topics.
      Moet me toch echt iets van me hart.

      Ik weet niet wat dat voor uitdraai is maar het koppel kan NOOIT gelijk blijven bij stijgend toerental en dat het vermogen dan op die plek al aan het zakken is zoals op de grafiek te zien is…

      ik meen trouwens dat risse een c20xe motor verkoopt voor DTM / toerwagens die “maar”244nm heeft en die kost nieuw ca. 33.000 euro !!
      dat is de allerhoogste koppel waarde die hij uit een 2.0 ongeblazen c20xe haalt
      En dat is dan nog met een compressie verhouding van bijna 12:1 ….
      .

      Die nm kunnen idd niet kloppen! Daarvoor moet je minimaal trottle-boddies hebben en een zeeer(!) goed uitgekiend spagettie systeem.

      Maar de grafiek die je bekeek, die lijn is dus de vermogenslijn….
      De koppelkromme is die andere. Wel weer vreemd dat de maximale waarde niet helemaal klopt!
      Tijd om te vragen naar zijn kalibratiepapieren….

      In reactie op: Turbo Fans Film Topic #17288371
      superhenk
        Lid sinds:
        1 July 2004

        This page will describe the construction of a miniature eight cylinder engine I built in my home machine shop over the past few years.

        Hoe kom je bij vijf maanden dan?

        In reactie op: Turbo Fans Film Topic #17288369
        superhenk
          Lid sinds:
          1 July 2004

          Gvd…
          Ik moest natuurlijk ook even de site bekijken waar dat filmpje vandaan kwam.
          Echt super gedaan man!! Jammer dat er niets bij staat over het aantal uren dat hij er mee bezig is geweest

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)