Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb bij mij ook een turbo timer op me astra turbo gezet van apexi werkt super. kan hem instellen vanaf 10seconden tot 8 minuten nadraaien , tevens zie je meteen je laadspanning (omdat hij op een voedings draad zit) en je lucht/brandstof verhouding . ideaal dus.
hier de link waar ik hem vandaan heb.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-HOT-APEXI-TURBO-TIMER-N-A-TURBO-BLACK-Color-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c15c5c7ecQQitemZ120624367596QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories” onclick=”window.open(this.href);return false;
zou heel goed kunnen dat de wervel kleppem in je inlaat spruitstuk zwaar vervuild of los gesprongen zijn voor zwaar kantelen.
is geen pretje om te vervangen. br.st. pomp etc moet eraf.
de mijne.
wat jij bedoelt is idd A.L.S of te wel anti lag system. dit systeem zorgt voor een extra inspuiting tijdens de uitlaatslag waardoor de uitlaatgassen vesnellen en dus de turbo op volle druk/ toeren brengen. wordt ook heel veel gebruikt in de rally. om optimaal (zolang je grip heb) weg te kunnen trekken zonder turbo gat. je uitlaat kleppen en turbo krijgen wel flink op hun flikker. :P dus niet aan te raden op licht aangepaste auto’s/
22 augustus 2010 om 19:52 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515916ja was idd een erg geslaagd weekend.
echt super dat er nu sprinten bij gekomen is :wors :wors :wors :wub erg leuk om al die auto volgas te zien gaan en horen:agent
kenwood of infinity of rockford vind ik erg goed
Veel dank :wors
ok dus 16.5 past ook achter?
thnx jongens
thnx jongens, het is gelukt speakers erin en adaptor ringen gehaald bij de carshop om de hoek.
super. bedankt.heel mooi :wors:wors lm’s vind ik egt heel gaaf.
mooie auto king:
mijn coupetje
18 oktober 2008 om 15:28 In reactie op: Meeting 1 November Tijdens de Opel Testdag Purmerend!!! #17431925ik ben zeker aanwezig!
lekker dichtbij en weeres leuk een meeting in NH
dus ik zal er zeker zijn :P
(ik werk er ;:P)hey,
ik was laast bij mtech voor de chip tuning maar die zei dat het geen kwaad kon zoals wij dat nu hebben.
ik heb dit namelijk al een tijdje zo en geen problemen hoor en ook geen vreemde geluiden.
ik zou het gewoon doen zoals iedereen het hier doet. weet je cker dat je goed zit
:thumbup
ja idd de gele pijl.
het slangetje wat vanaf je inlaat komt gaat naar die aansluiting (gele pijl) als je die onderschept dmv een pijpje en daar op enkel je gekochte dv en je inlaatspruitstuk op aansluit werkt het ook al of als je een t-stuk heb dat je de gele slang afdicht maar alsnog op het tstukje zet (dat daar gewoon geen lucht meer doorheen stroomt)dan zit het ook goed als je maar je gekochte dv er op heb zitten en je inlaat.
ps wat voor merk dv heb je ?
ben ook weer van de partij met vrienden,
maar er was volgens mij eerder een andere datum opgegeven kan dat?
mvg
kijk das mooi, zo helpen we elkaar :wors super
ik qoute uit vorige pagina:
Klein plaatje GEEL= dumpvalve GROEN= wastegateGEEL MOET JE AFDICHTEN (dat slangetje)DMV POPNAGEL, OF LAGER BALLETJE ETC ALS HIJ MAAR DICHT IS! :vertag
zoals tana het zegt heb ik het ook gedaan. en kan het absoluut geen kwaad. er is namelijk een groot verschil tussen de wastegate en de orginele dumpvalve goed te zien op het plaatje.
:vertagnee het t stukje zit er nog op alleen blaast hij het niet meer af naar zijn orginele (in de Turbo) maasr rechtstreeks naar de m-tech dv dus is de verbinding van inlaat naar mtech dv zonder op te splitsen naar beide dv’ s
ik heb hem alsvolgt aan gesloten
zo hoort hij te zitten zoals MTECK zegt
en zo zit hij nu
de zwarte lijnen moeten een T-STUK voorstellen wat je bijgeleverd krijgt als je die dumpvalve kit besteld.
ja idd ik rijd nog steeds ongechipt. ik laat hem waarschijnlijk in juni chippen :afro
en ja ik heb de orginele dumpvalve afgedicht. zoals tana zei. de gele pijl dus. dmv een popnagel in het slangetje werkt prima en je kan hem er altijd nog uithalen wat met een lagerballetje lastiger wordt. ik raad het i.i.g aan ! :agent:angel:thumbup:wub
nou ik heb hem terug hoor en idd meteen me dumpvalve weer gemonteerd. en de gele pijl afgedicht. WAT EEN VERSCHIL ZEG!!! ECHT ZOVEEL BETER ECHT BEDANKT TANA! ik heb nu ook nog es een open filter van k&n erop nu hoor je die turbo ook nog eens nadraaien(dit hoort toch? met open filter dat dat hoorbaar is) en je hoort hem nu mooi (soort van fluiten, opkomen zeg maar.)
ik zal dit laten weten zodra ik me auto terug heb. waarschijnlijk eind volgende week pas :( alvast bedankt
dus jij zegt dat je gele pijl die slang moet afdichten? klopt dat?
en over die klep heb je gelijk.
want dan is dat de onduidelijkheid geweest want ik heb groen afgesloten (de wastegate dus) .voor miss 300 meter want toen ging hij al in noodloop. gelukkig maar achteraf anders gaat de turbo leveren wat hij kan omdat hij de (tevele) overdruk niet kwijt kan.
-
AuteurBerichten