Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De uec heb je niet perse nodig.
Je kan deze zo bekabelen en werkt dan ook hoe het moet.
Is enkel als je het helemaal zoals origineel wil doen zou ik de juiste uec erin zetten.
Complete koplampen met de AFL module.
Ballasten kan je over zetten van je huidige koplampen.
En dan kabelboom of zelf kabels trekken en aansluiten of zien als die al dan niet is voorbekabeld is.(is bij sommige pre-facelift modellen)
Grts
Heb je daar soms een link of foto van??
Ik heb redelijk kleurverschil met de grijze primer(motip) en ik wil enkele onderdelen spuiten en wil ze dit maal goed hebben.
Alvast bedankt.
Grts
Welke primer gebruik je hierbij??
De normale grijze of die beige filler??
Mooie vec
Grts
En iemand die met dezelfde motor met een automaat zijn verbruik wilt delen??
Grts
17 oktober 2017 om 19:48 In reactie op: wie heeft ervaring turbo vervangen vectra cdti 110kw #18349166Voorkant moet er af.
Voorbumper, radiator, airco rad, intercooler,…
Dan moet je er goed aan kunnen normaal.Iemand?? :help:
Beste,
Is er iemand van hier in dit topic die zo vriendelijk zo zijn om deze manual door te sturen???
Het is namelijk dringend.
Alvast bedanktMvg
StijnHierbij zou ik deze ook graag willen ontvangen ivm enkele mods voor mijn vectra.
Alvast bedankt.Mvg
Ahl-> is adaptive headlights leveling.
Deze is normale xenon met enkel automatische hoogte regeling.
En dan afl-> adaptive forward lighting.
Deze is xenon met automatische hoogteregeling en meedraaiende koplamplenzen en bi-xenon dacht ik.Dus ik zou willen upgraden naar de meedraaiende koplampen.
Mvg
Ik heb een c2 model.
Ik heb nu momenteel ahl maar wil upgrade naar afl.
Dus zou ik enkel de koplampen kompleet moeten hebben en eventueel een cim met gyr sensor als de mijn dit niet heeft.
En hoe kan je dit juist checken met de opcom??
Alvast bedankt.Grts
Zou ik ook eens willen weten.
Ik heb momenteel ook AHL-xenon en zou deze willen ombouwen naar AFL-xenon.
Weet iemand wat je er zou voor nodig moeten hebben??
Ik had ergens gelezen op een duits forum dat dit enkel de koplampen zou moeten zijn en dan inleren en kalibreren.
Het zou enkel veel werk en geld kosten om van halogeen om te bouwen naar AFL-xenon.Mvg
@Niels1989 wrote:
Hallo iedereen. Ben nieuw hier en zit met een aantal vragen aangaande mijn nieuwe Opel die ik mag verwelkomen ergens in mei/ juni 2014.
Opel Astra ST 1.6cdti Cosmo summit white.
Intellilink 950 + ISS.
Leder Jet Black + elektronische handrem.
Xenon koplampen.
Donker ruiten achteraan.
Zwarte 18inch velgen.
Het eerste wat ik al zou willen vragen is : Zijn de problemen opgelost met het ISS ?
En wat zijn zo de dingen waar je de eerste weken moet op letten en daar bedoel ik mee de vaak voorkomende mankementen?Heeft u deze wagen nog??
Grts
Hoeveel cm is die nu verlaagd??
Grts
Ik heb een astra sportstourer met flexride en zou deze willen verlagen met een schroefkit gaat dit dan ook zonder probleem met een normale schroefkit??
Of moet er iets speciaal aan die schroefkit zijn voor het flexride systeem??Grts
Opgelost.
Verstuivers laten testen en wat bleek:
Bij 1 verstuiver bleef de retour open en een andere verstuiver zat op zijn limiet.
Deze was nog juist binnen de waardes, maar toch deze mee vervangen.
Nu start hij nog wel moeilijk, koud of warm maakt niet uit.
Hij start wel, maar de starter moet toch wel even rond draaien voor hij aanslaat.
Iemand een idee??Grts
Ik heb het wel begrepen en ben ook belg. ;)
Maar mijn vraag was anders bedoeld.
Wat was het probleem in de mazouttank??
Leiding, filter verstopt, onderdruk, … ??Nu heb ik ondertussen inlaat uitgekuist. Zat vol roet :( .
Had naar de brandstof filter gekeken en zag er vuil uit, dus filter vervangen en heb ineens heel het filterhuis leeg gemaakt en ook gekuist.
Maar heb erna geprobeerd om te starten maar lukte niet enkel met startpilot wilt hij wel starten maar wil niet aanslaan.
Toen ik nogmaals naar de brandstoffilter wou zien stond deze nog droog. Dus de brandstof komt niet tot aan de filter.
Pomp dan kapot??
Of een of andere klep die iets regelt??
GrtsEen vraagje, is het normaal dat er in de plaats waar de krukas sensor komt motorolie zit?? :hmmz s
Ik heb altijd geweten dat dit soort sensoren altijd droog zitten.
GrtsIk heb een aftermarket sensor gekocht,
Ik zal deze demonteren en er maandag mee terug gaan en vragen voor 1 van bosch.
De originele zijn toch ook van bosch denk ik??Ik had hem toen meerdere malen uitgelezen maar gaf toen geen foutcode.
Nu is hij gisteren tijdens het rijden stilgevallen en krijg hem niet meer gestart ook niet met startpilot.
Vanmorgen nog eens geprobeerd, maar wil niet starten.
Had gisteren de pedalen test gedaan en gaf de foutcode p0335-28. Ondertussen foutcode opgezocht, zou iets met krukassensor te maken hebben.
Heb namelijk de dag ervoor nog een nieuwe gemonteerd.
:(De wagen start niet meer ondertussen.
Enkel met startpilot wel.
Heb krukassensor al vervangen gehad maar geen resultaat.
Iemand een idee??
Zou iets met brandstof te maken hebben??Wat bedoel je het zat in de mazouttank??
Grts
Contactpuntjes achter de airbag al gecontroleerd??
Weet er soms iemand wat zo’n originele armsteun die in de bestuurdersstoel zit compleet kost bij de Opel dealer??
Grts
-
AuteurBerichten