Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
probleem opgelost, Lambdasonde los gehaald, Gestart en daarna weet terug aangesloten, Bleek heel simpel te zijn,
Helaas vrees ik dat ik die stekker zelf moet maken,
Ik ga morgen nog even onder de stoelen kijken, Ik moet tenslotte toch nog mijn bestuurdersstoel er uit hebben, want de kabel zit niet goed,
Maar mocht die stekker er niet zijn, Kun jij mij vertellen welke draden ik moet hebben, Zwart en rood heb ik reeds gevonden, Die zijn aarde en stroom, Lijkt me logies,
Maar de rest van de draden is voor mij een raadsel, En die van de knoppen zijn wit, En helaas zit er geen witte kabel in verwerkt haha,alvast bedankt,
dank je wel, zal het nodig hebben, Heb de auto helemaal uit elkaar gehad zo’n beetje, Maar die stekker zit werkelijk nergens, Ook weer zo’n goed lekker makertje van Opel, Ga nu op zoek naar een custom boardcomputer, Hoop dat het bestaat, een met knopjes :P Of een die ik er zelf ik kan zetten met een ander stekker,
Maar nogmaals bedankt,
topic kan gesloten worden, Zie dat niemand het weet,
Ik ga wel naar de Opel dealer, Die weten het wel,We hebben vandaag de kop er af gehaald, En niet alle bouten zaten vast, dus de pakking sloot niet, Plus de pakking was niet origineel , Deze was vloeibaar,
alles even schoonmaken en dan eind volgende week zal de nieuwe pakking binnen komen, En dan Die er tussen zetten en dan zou het goed moeten zijn,Zo niet dan horen jullie dit natuurlijk,
ja maar ik weet niet hoe duur dat is, Nee dat valt wel mee, Als de kop krom had moeten wezen dan had hij olie aan de buitenkant moeten lekken, Ben al bij de garage geweest,
Die heeft gekeken en gezegd dat het niet nodig was,heb inderdaad een koppakking lek aan de binnenkant, auto gaat nu de staling in en over een maand gaat de kop er af en wordt de koppakking vervangen,
2.0i en dan de 8 klepper dus niet de 16 klepper,
Ik heb al even zitten kijken naar de onderdelen, Dit valt reuze mee, Enkel het werk is waar ik altijd zo’n hekel aan heb haha,
oke bedankt, ga ik die vervangen
@jeroenk de olie is niet zwart maar zwart wit,
@lucas- ja klopt, Toen dacht ik dat het ging om lucht, Echter zijn we nu bijna 2 weken verder en hij borrelt nog steeds, Compressie test ga ik dan eens voor kijken, Hoe veel me dat kost,
Want hij stinkt ook heel erg, Maar kan het niet thuis brengen wat het precies is,
Ik heb hem inmiddels binnen en er geljik in geplaatst, Het bleek de thermoschakelaar te zijn, Ze hadden er dus een mee gegeven die te laat open ging,
Nu gaat hij open bij 87-82/95-90, Probleem is dus opgelost,Tevens bracht dit me wel een mooi moment op om mijn uit laat te repareren, Deze bleek verrot te zijn en is er af gelopen zondag onderweg geknald, Maar ook dat is inmiddels al weer klaar,
Dus andere Thermostaatschakelaar en het was klaar,
Bedankt iedereen voor het mee denken,
Ik hou je op de hoogte, Er zit 2 tot 5 dagen levertijd op zag ik net, Dus over een week weet ik meer,
Ja dat denk ik nu zelf ook, Ik zat nog eens op een onderdelen site te kijken en kwam er 2 tegen, En ik denk inderdaad dat ik de tweede versie moet hebben,
Ga er gelijk achter aan en bestellen, Dan wordt hij dinsdag verstuurt en hoop ik hem woensdag te hebben, Kan ik intussen even die hachel onderhanden nemen, hahaSuper bedankt, Ik laat jullie weten hoe het af gelopen is, Maar ik weet het bijna wel zeker dat het dit is, Zoals Calistro ook al zei, Hoop dat het zo iets simpels is,
Nee airco zit er niet op, En ik heb geen idee of de waterpomp nog goed werkt, Volgens mij wel, Hij pompt het water wel goed rond, Dus ga ik er maar van uit dat die wel goed is,
Vanavond een stuk gereden, En ga morgen kijken hoe het nivo is, Als die weer zo ver gezakt is ga ik er van uit dat de waterpomp ook niet bepaald fris meer is,Deze schakelaar heb ik vanmiddag laten op halen, ze zeiden dat dit de juiste was,
Maar zelf heb ik het vermoeden dat het deze moet zijn, Zoals je ziet scheelt qua tempetuur behoorlijk
overigens bedankt voor het mee denken, Want ik kom er zelf niet meer uit haha
klopt. Daar dacht ik zelf ook al aan, Daarom heb ik als eerst de 2 polige vervangen voor een 3 polige haha, Omdat ik een stekker had die 3 draden had,
Vorige eigenaar heeft er mee lopen klooien, Terwijl de auto goed was toen hij hem kocht, Erg jammer dat mensen zo om gaan met een goede automaar nu bedacht ik me zo straks, Er staan 2 temperaturen op, 95-90 en 120-115, Wat nou als hij pas open gaat bij 120-115 dan gaat hij nooit bij 102 draaien natuurlijk,
Want zostraks nog even laten draaien en toen werd hij maar 102, Maar het koeivloeistof bubbelde wel heel erg, Wat ik houd dat er er super veel lucht in de leidingen zit,
Neem ik aan althans,ik wordt gek van dit probleem, haha Het houd me wel bezig, Vind die kachel niet eens een probleem, Die komt na dat ik gerust ben dat de ventilator draait, ik weet in elk geval nu
waar ik het moet zoeken met die kachel, maar ik wordt gek van het niet draaien van de ventilator,Hoe warm wordt jullie cali ongeveer voor hij pas begint met draaien?
oke bedankt, Ga ik die externe even zoeken en kopen, Want wordt gek van dat die niet draait haha,
heb nu zo iets van, Het moet werken,
Kan ik daarna kijken waarom ik geen warme lucht in de auto krijg, Denk dat er een slang of kachel radiator verstopt zit, Maar goed dat is een ander topic hahaoke, Dan neem ik optie 2 hahaha, Niet omdat ik niet wil dat het goed komt, Maar omda tik het nu wel beetje zat ben van het zoeken,
En rare vraag, Maar die externe thermostaat-sensor aansluiten wijs dat voor zich zelf? Of moet je daar voor geleerd hebben?
Ik heb alle Relais na gekeken en die zijn allemaal goed, Maar het lijkt er net op als of hij een slechte aarde kabel heeft,
-
AuteurBerichten