Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ga morgen alles controleren, en schoonmaken!
Lees de auto ook nog een keer uit, hij viel zojuist weer uit…Ik hou jullie op de hoogte, alvast bedankt :)
oke, zal het allemaal controleren, nu we toch bezig zijn heb ik nog een andere vraag, misschien dat het er iets mee te maken heeft.
Hij loopt ook onregelmatig stationair, zakt naar 500 toeren en dan weer terug richting de 1000, heb ook wel eens het gevoel van inhouden, als ik 50 ofzo rij, en trap me gaspendaal op de bodem, gaat de auto eerst schokken voordat hij echt opgang komt.. ook geen storingen in het systeem.
Werd mij verteld over het stationair dat het de stappenmotor kan zijn ( zit inwendig in het gasklephuis ), en het schokken de luchtmassa meter..
over de nokkenas gesproken, ik heb ooit de bedrading bij de sensor opnieuw moeten beschermen, de isolatie was daar helemaal weg gegaan, en ze lagen bijna tegen elkaar aan, maar heb na die reparatie ( nu een jaar geleden ) nooit last van gehad.
EGR heb ik al eens schoon gemaakt, zou eventueel gasklephuis van de week nog kunnen doen.
Misschien ga ik nu iets te ver, maar kan het niet aan de axiaal lagers liggen, dat je tijdens het koppeling intrappen je krukas ook ”verschuifd”
schaam me dood, als ik die dingen opzoek op de websites en coupe invul krijg ik gewoon resultaten, dat heeft me dus in de war gebracht…. :wtf
H1, H4, H7, etc, is toch niks meer dan een andere fitting o.i.d?
Als je die foto zou willen sturen heel graag, dan ga ik van het weekend even opzoek wat er al allemaal in zit, heb hem namelijk zo gekocht!
@wim-v6 wrote:
Omstreeks 22:15 vanavond in Nootdorp bij het v.d. Valk hotel een Grijze Flink aangepaste Astra-G wachtend voor de rotonde, een kilometertje of 5 verderop een zwarte Astra-G met Devil eyes, komend vanuit richting Delft / Pijnacker, en reed op de Molenaar Blonkweg.
Wij reden in een Ongewassen Koperkleurige Vectra-B i500.
Willem
Beetje laat, maar dat was ik dus :), woon ook langs de molenaar blokweg.
http://gm-tuningparts.nl/shop/product/2970/opel-astra-g-richtingaanwijzerschakelaar-voor-cruise-control” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is de gene die ik nu heb, zit op de richting aanwijzer schakelaar.
En type motor is ; X1.8XE1
over de ET waarde was ik al op de hoogte, wou het alleen nog even zeker weten!
@Mr-T-Opel
Had ik nog niet eens opgelet, thanks :thumb:
Opel Astra G Coupe
1.8 16v 2000
111***km’sIs inderdaad niet orgineel, zou gewoon moeten kunnen dus.
Inbouw plek voor de 2 transformators, bumper balk?
Ik had inderdaad gelezen over de diameter van het naafgat, en dan je met schuifbouten van 110 naar bijv 112 kan gaan, of zit ik er nu naast
Ja van de waterpomp weet ik het, had het probleem bij me Astra F….
Ik denk dat ik er nog een paar dkm’s mee rijd, zit er nog wel ver voor.
Iedergeval bedankt voor de reactie’s
@Bluns wrote:
Nou, erg krap zijn ze niet ingeschat hoor.
Bij de Zafira van m’n buurman heb ik hem ook vervangen van een Z16xe.
Die riem zat er 60.500km op, maar de tanden hingen er bijna los aan.
Daarom ben ik er voorzichtig mee en vervang hem liever 10k eerder als later..Zo een gevoel had ik er dus ook bij, voordat er iets gebeurt, maar alles is nog hartstikke mooi en totaal geen erge slijtage.
Is het zo dat de riemscheurt doordat hij slijt in de span / omkeerrol?
@Blue-Dragon wrote:
@Stefan W wrote:
Hallo, ik ben nieuw op het forum, en ben sinds kort eigenaar van een Opel Astra G Coupe 1.8 16v
Hier een paar foto’s
En dit is de Astra F Cabrio die ik eerst had
Welkom ;)
Astra staat er heel erg netjes bij :wub
Ook de cabrio ziet er goed uit..Dankje:), heb uiteraard ook nog plannen voor de Astra G, maar ben ook van plan om deze een paar jaar te houden!
Hallo, ik ben nieuw op het forum, en ben sinds kort eigenaar van een Opel Astra G Coupe 1.8 16v
Hier een paar foto’s
En dit is de Astra F Cabrio die ik eerst had
-
AuteurBerichten