Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
uhm ik bedoel de ring is 27-38 dik, en lengte 13mm
Gelukkig goed nieuws !
Ik heb de ring toch nog gevonden thuis!
Ik had hem een beetje verstopt :swear maar gelukkig lag deze bij nog wat andere deeltjes van de oude pomp :)
de lengte van de ring is 13 mm , en de dikte is 50-38 (bui-bin)
Odth ,je hoeft hem dus niet op te sturen.
gr Dennisoke , als het goed is stuurt odth hem op .
Maar bij de dealer op de exploded view in hun pc stond hier niks over in , alleen 1 type keerring.
in ieder geval bedankt voor de info!nee er is geen keerring in die maat te krijgen
27-50-8 zou ik moeten hebben en het is allemaal 26 of 28 mm inwendig.
Maar hopelijk kan otdh mij helpen.
gr Dennisiig superbedankt !weet ik waarnaar ik moet zoeken ongeveer :P
dat wordt dus klote om zon ring te vinden idd.of om de juiste maat te vinden.
Oke en weet je toevallig de lengte?
Misschien een stomme vraag maar hoe kan het dan afsluiten als er geen afsluiting tussen zit?hmm ik heb ook een oud type lichte krukas.
de oliepomp is kapotgelopen en heb deze vervangen.
nu denk ik dat als er een busje zou zitten dat ik deze met de pomp heb weggegooid .
dus moet ik zon busje gaan zoeken denk ik…Oke maar komt dat dan zo vaak voor dat zon kop kapot gaat?
En wat is het verschil tussen bypass en persbuis?
En is het dan niet beter om dan die coscast kop die ik heb liggen erop te zetten?Bedankt !
Gr dennisIk heb net zitten kijken voor de onderdelen en ik denk wel dat ik arp’s neem en ook acl glijlagers .
Maar zit er dan echt zoveel verschil tussen de koppakingen van xe en let?
Ook heb ik nog een afgeperste coscastkop liggen , heeft deze een echt groot voordeel op de ks700 kop die er nu op zit?
Deze heeft ook helemaal geen roetvorming iod, wat de coscast wel veel had(wil waarschijnlijk wat over de km’s zeggen)
De olie was gewoon goed ook toen ik hem 1500km verving, en er is al een geruime tijd toen met een 82 graden thermostaat gereden.
Maar ik vervang inderdaad gewoon de filter .
Nog een tip over het inwendig schoonmaken van het blok?Bedankt voor de info!
Mvg Dennis
Oke ,bedankt voor de tip!
Ik heb namelijk mijn oliepomp kapot en daardoor wat schade in mijn blok.
nu valt het tot nu toe mee met de schade, alleen de glijlager, maar ik heb ook de kop eraf gehaald om evt schade daar te zien.
Maar alles ziet er tot nu toe goed uit !
Pomp bestellen filter (is pas 1500km oud )bestellen en lagers en pakkingen en ik kan weer rijden :)maar de krukas hoef ik niet los te maken?
ik had precies hetzelfde probleem .
Bij mij was het een slecht contact op mijn ontstekingspoel.oke en hoever heb jij hem dan uitgerold?+2cm?
gsi is dacht ik 25 mm lager maar kan mij vergissen
origineel gepost door climbo
Sjiek wagentje! :wors
Zoiets wil ik ook graag gaan rijde.. :wub
Maar projecte die te koop zijn vaak uitgeleefd en duur!Maar keep up the good work!
wat bied je ? :P
zo , weer wat kleine dingen gedaan maar eindelijk is er een einde in zicht.
het interieur is af!
andere velgen met semislicks eronder gegooid .
nu nog demper goed plaatsen en nieuwe lager erin laten persen en hij kan gekeurd/uitgelijnd wordenweer wat plaatjes!
12 september 2010 om 16:15 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302144Je vind redelijk vaak 2dehands ombouwsets op marktplaats.
Denk ook aan wat voor aandrijfassen je wilt dikke of dunne
Je kan het zo duur maken als je zelf wiltGr dennis
ow ja haha inderdaad had je ze nog gevonden?
of was dat voor die ene die weg is?gisteren mijn auto gestart!
eindelijk lijkt het iets te worden!Haha je gaat steeds verder he!
Maar welke onderdelen was je komen halen? Kan t me even niet meer herinnerenorigineel gepost door max
Let erop dat je alle kabels hebt aangesloten!!!De kabel die als meeste vergeten wordt is de geschakelde plus van de motorkabelboom op de kabelboom van de auto. Hierdoor worde de computer niet aangestuurd en heb je geen benzine en geen vonk.
Dit is een zwarte draad!
Lees ook:
http://www.corsa-novatuning.nl/nl/PartsB.htmKijk je kabelboom maar na of je al die kabels aangesloten hebt!
Als dat alles klopt moet hij aanspringen.
ja die is aangesloten , want ik heb wel vonk en benzinepomp doet het ook zoals ik al vermeld had
ik ben er al achter wat het is, nl de benzineaanvoer en retour verwisseld, zaterdag ga ik hem proberen te starten!Ja ik zal er eens n andere inzetten want ikben ook n beetje bang dat ie slecht is
Ik vervang hemmeteen volgende x
Kan t nog iets anders zijn ?
Thanx jurgen voor de tip!daar ging het ook een beetje om, maar dan wel een flinke einddemper :P
maar nu iets anders, ik heb vandaag even de computer omgeruild maar hij wil niet starten..
bougie vonkt, benzinepomp pompt en krijgt tijdens het starten 9 volt
startmotor draait,, maar verder gebeurd er weinigiemand een tip?
mvg Dennis
nou ik heb wel eens gehoord van collega’s die filmpjes hebben gezien dat er vanalles in gaat wat wel t formaat heeft van een baby dus t zal wel meevallen
zou even weer iets verder.
vandaag proberen te starten maar daar had hij natuurlijk geen zin in :(
ik heb zowiezo geen vonk bij de bougies. benzine moet ik nog controleren.
iemand nog dingen waar ik op moet letten bij de eerste keer starten want het lijkt ook geen benzine te geven.hier in ieder geval nog een paar foto’s met motorkap en de gsi velgen ,ziet er toch iets beter uit.
ow nog 1 ding ,mijn banden voor lopen aan tegen de schroefset.
moet ik nog oplossen met bv of spacers of banden met minder dikke wangen?zo na een lange tijd niks hebben laten weten (vakansie ed) heb ik weer een paar updates.
hier maar de foto’s want praatjes vullen geen gaatjes :P
deur opener geplaatst
het zal wel bekend voorkomen voor velen maarja ik moet ergens foto’s van maken
en op de juiste plek :P
velgen ben ik nog niet over uit maar ik ben bang dat dit te is …en hij moet dan hoger
nieuw stuur
nu nog uitlaat aanpassen en we zijn startklaar!
-
AuteurBerichten