Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het maakt me niet uit hoe het moet maar het moet
De Belgische leden weten blijkbaar ook geen raad.
Dus de RDW dan in Nederland. Moet ik dan een domicilie in NL hebben of kan ik daar als Belg langsgaan en de wagen laten keuren?
Mvg,Square
Wel hij is terug van afgelopen vrijdag.
Kostte me 2770€ en eigenlijk is er weinig aan gedaan.
– een sensor op intake aangepast.
– veer van de luchtmassameter (heb ik toch zo begrepen) aangepast.
– tweedehandse ecu met programmatie.
– K&N filter wordt nageleverd als ik hem op zen woord mag nemen.
– afregeling motor. (Cam timing)
– exhaust manifold vaster gedraaid.
– stationair toerental aangepast.Resultaat mag er dan wel weer zijn.
Van 265whp naar 300whp en 425NM koppel.
Heb filmpje van dyno maar weet niet hoe uploaden…Mr-Turbo,
De afspraak is verleden week gemaakt. Aanstaande woensdag ga ik er effe met de trailer heen. Als blijkt dat ze buitensporige prijzen vragen, dan neem ik hem gelijk weer mee. Ze gingen er even naar kijken en inschatten wat de oorzaak was met daaraan de verbonden reparatiekosten. Dan pas geef ik groen licht dus lijkt me vrij eerlijk. Als ze praten over blok opengooien of andere zever dan weet ik dat ze het liefst de briefjes zien ipv een correcte service te bieden. Maar dan kom ik bij jou wel eens langs om hem na te kijken voor een vriendenprijske :rolling:
En wie zijn die experts dan? Mij maakt het niet uit naar wie ik ga, zolang het maar iemand is die er iets van kent.
Ik dacht net dat Mantzel zo iemand was omdat ze zelf de motoren gebouwd hebben. Alé dat lijkt mij toch het meest logische…@ Mr. Turbo,
Hij gaat wel effectief op de trailer richting Duitsland
@ Haasje
Toen ik hem kocht liep hij perfect.
Dan heeft hij stilgestaan en nu is het dus dit fenomeen. Eens hij rijdt loopt alles wel soepel (op de benzinegeur na).
Eens op toeren eigenlijk. Want stationair op toeren draait hij ook goed.
We zullen het daar wel zien. Niemand kent zen motor beter dan de bouwer zelf denk ik dan…Hij draait alsof hij extreme nokkenassen heeft. Het typische ‘BRAP BRAP BRAP BRAP’ geluid bij stationair draaien en enorm naar benzine ruiken. Mss moet ik maar effe naar Mantzel in Duitsland voor een service en nazicht. Tenslotte is het maar een ritje van 1,5u. We zien wel hoe het uitdraait.
Toch bedankt voor de reactie!! :toppie:
Never mind. Heb net iets gevonden tussen de oudere posts…
Grtzz
Niemand? :help:
Niemand die kan helpen?
-
AuteurBerichten