Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Moet nog afgebouwd worden zo te zien :cry
@Andre_Ede wrote:
Ik heb een Nederlandse folder van de A Manta en daar staat de 1.2S gewoon in dus neem ik aan dat die ook daadwerkelijk geleverd kon worden.
Natuurlijk geloof ik niet alles wat op wiki staat anders had ik deze vraag niet gepost :D
En aangezien die informatie niet in de werkplaatshandboeken van Opel staat vroeg ik het me af.@jethro wrote:
De topic titel is: welke motoren Manta A.
Je moet ergens mee starten, beter als vraagjes Manta
Weet je zeker dat het een nl folder is,geen belgische?
volgens mij is de manta 1200 niet in NL geleverd,wel in Belgie ;)
De manta’s waren zo’n succes dat sommige klanten 8 maanden moesten wachten op hun auto.
Dus als je er dan toch eentje kan krijgen,dan maar snel op kenteken,kun je vast rijden.Tja,wat verwacht je van 700 euro :(
Daar koop je geen drol voor :hmmz
Mooie fotokes Duurt,ook die Barracuda,mopar rules :thumb
@Duurt wrote:
@ST1 V6 wrote:
@Duurt,
Copy is verzonden !
klasse, zelf heb ik gister een stukje geschreven over de TE in het programmaboekje van de plaatselijk Oldtimerrit.
Ook hoop ik nog een stukje te schrijven voor de Mantaclub over een bijzondere A Manta.Hoi Duurt,
Goed bezig :thumb
Heb inderdaad een stukje geschreven voor het manta blad,hoop dat het in het eerstvolgende komt.
Maaruhhh, wat voor een bijzondere A manta??? of is het nog een geheimpje :agentHier de foto’s …….met op de laatste foto de meester tuner Dries Jetten die leuke verhalen had uit zijn tuner days :wors
@mantallica wrote:
Hè van de ADK-280 heb ik nog een originele persfoto liggen met
getypt en geschreven toelichting op de achterkant.
Volgens mij heb ik Ben daar al eens een scan van gestuurd.He Johan,
Het is niet 100% zeker dat de auto met dat kenteken de mijne is,omdat het een handelaars kenteken was van Vic Heylen,net zoals
de 08-BG-39 van Andre Jetten was,ze konden het op elke auto zetten namelijk ;)
Ik ben vandaag met mijn broer en zijn maat naar de Opel dealer Jetten in Cuijk geweest,daar stond een Rekord sprint coupe
We zijn dus met 2 TE’s en een Commodore GSE coupe ernaar toe gegaan,dat was een leuke verrassing voor Dick Jetten,die ook Dries Jetten belde dat ie even snel aan moest komen om de auto’s te bezichtigen een een praatje te maken,was een leuke dag.
Ik heb foto’s die ik straks zal posten,er is ook voor degene die facebook hebben een leuke stukje met foto’s en 2 filmpjes te zien.
Ik zelf heb geen facebook,maar als je autobedrijf Jetten Cuijk intikt zou er deze info moeten verschijnen. Kijk maar eens :thumb@Kermitkiller wrote:
jouw auto is ook degene die op de foto staat van het orig onderdelen boek :D
Oke,dat wist ik niet :thumb
Heb je daar ook iets van op papier staan :D
Wel dat de auto in een belgisch autoblad stond in 1974 met een test met Belgisch kenteken B-8022 ……@Kermitkiller wrote:
de mijne 1053 was origineel ook okergeel met sr biezen en heeft z,n eerste jaren tot 1979 in belgie gereden en is bij de eerste eigenaar in nederland goed/zwart overgespoten dus dat verhaal van de eerste 15 klopt niet het is logischer dat de meeste TE,s in belgie in de oker versie verkocht zijn
Ik heb ook gezegd dat de eerste 15 zo goed als zeker okergeel waren,dat houd niet in dat er daarna geen alleen
gele zijn geleverd want er zijn ook alleen witte geleverd :thumb
Mijn TE schijnt tevens een persauto van GM antwerpen geweest in 1974 :D@manta73 wrote:
Schittert exemplaar,is het nu zo dat bij de eerste types TE2800 de uitbouw wielkasten niet zwart zijn mee gespoten dus gewoon oker geel (kleur 411).
En bij latere Te’s wel ?.
Los daarvan mooi om te zien dat er steeds meer Te’s in nieuwstaat op de weg komen.
Zeker hier in Nederland.
T zullen er nu toch wel een stuk of 10 zijn die een Nederlandse eigenaar hebben.
Mooi als ze allemaal aanwezig zijn op het evenement van de Mantaclub 30 jaar in SeptemberZover ik weet zijn de eerste 15 TE2800 oker geel 411 en vanaf nr 18 is de eerste zwart/geel kleurig gespoten TE.
Alhoewel ik vd 16 en 17 niks weet.Als het goed is ben ik er wel bij met 30 jaar mantaclub :assbedankt voor de complimenten :thumb
De velgen zijn achter 8×13 et-12 en voorzijde 8×13 et1 ATSHallo,
Ik heb mijn TE ook zo’n beetje klaar,is pas opnieuw gespoten,en nu andere velgen gemonteerd.
Het gaat om de TE 1010 zoals de meeste denk ik wel weten ,het is de oude auto van Alois uit Belgie.
Zal ook wat foto’s bijvoegen als het lukt….
Grt,
Eric
da’s een schon wagen op die kalender… :thumb
@jethro wrote:
Een kenteken alhier kun je wel vergeten. :(
Bij de TUV gaan ze ff twee dagen testen en controleren, en het is voor elkaar. :thumbIk denk eerder andersom,hier in NL is het zo gefixed,maar in Duitsland of Belgie word het moeilijk.
Mooie Foto’s Duurt.
Er zijn toch nog auto’s bij gekomen,nadat we zijn vertrokken :thumbKlopt…auto komt dan uit Zwitserland,staat op embleem waarschijnlijk “GM SUISSE”.
Had ik ook op mijn oude commo zitten.deze dan?
Heb hier een foto van zo’n bak,zonder niveau plug.
Of zit ik dan verkeerd bij de pijl??Als je de achteruitrij schakelaar bedoeld om te vullen,
deze zit veel hoger als de niveau plug die er normaal op zou zitten.Kan het zijn dat de eerste 16v calibra’s geen niveau plug hadden?
Zoja,waar dan het niveau checken?Hallo,
Ik heb toch nog een probleempje,die plug voor het niveau
te controleren die zit er niet.Ik zie wel een soort voorbereiding voor een plug.Nog andere mogelijkheden om het niveau te checken?Okee,
Erg bedankt voor de info,ik ga morgen eens ff kijken.Okee,
Erg bedankt voor de info,ik ga morgen eens ff kijken. -
AuteurBerichten