Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je kan ook chippen bij fastech hier in haaksbergen is oook goed en hebben een testbank
of de brandstofpomp niet goed heb ik ook gehad
ik denk dat het aan de chip licht
kzou een chip op maat doenjah dat kan mooi zow:D welke maatintercoolerbuisen heb je dan ik zou 60mm erdoen of scheeld altijd iets
hey ik heb er nog 1 te koop en die past zeker en is goedkoop voor 55euro iclusief is die voor jouw en hij is nieuw en ongebruikt
http://cgi.ebay.co.uk/UNIVERSAL-TURBO-INTERCOOLER-C20LET-Z20LET-ASTRA-NOVA-/400127866680?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d297ab738de evo turbo houden de druk ook goed vast
ik heb er 1 liggen aleen wastegatezitting is gescheurd dus als je spruitstuk nog goed is kan je hem zo over zetten of je haalt een ring bij eds maar die kost wel 300euro
turbo mag je voor 150hebbenjah maar meer dan 1,2 bar zou ik niet rijden met een die turbo
ik heb zelf een evo 4 nu
corsa b c20let is wegje kan ook de rechterschroef los draaien de klep me de hand dichtdrukken de linker schroef 3mmterug zetten van het hendeltje en dan de rechter aan draaien tot die vast zit en dat is volgens mij orineel
tikkende kleppen zijn normaal en komen door de hydraulische klep stoters
dus geen rampachter de motor geen slangetje lek gooi hem weer vol en laat hem een tijdje stationeer draaien
dan moet je het kunnen zien
anders heb je een probleem:(ebay staan ook glyco
gewoon dhz bellen die kan er ook wel wat meej
als goed kis hoort dat zow dat de even blijft haken met 0,5 had ik gelezen ergens op eds
maar dat is egt minimaal hoor
mapsensor hoeft niet gecalibreed worden bij fhase 3
jah wastegate hoe zet je dat ding precies goed?
kheb er zo,n veer op zitten en een eds wastegate en de schroef 4mm strakker gezeterhange er twee 95 en xl neem aan dat dat 98is
maar hoe krijg ik nu meer druk .
kheb nu die damrad dus boostcontroller erop maar gaat niet verder dan 1,3bar er moet tog wat zijn wat je turbodruk kan opvoeren zeg maar en nog een boostcontroller derop gaat denk ik ook niet werkenIK TANK XL VAN TEXACO IS DATWEL 98.?
ik heb nu ook geen stotteren hoor rijd wel perfeck aleen de druk blijft soms even hangen op 0,5bar maar dan schiet die als een speer nas 1.2bar ma licht er net aan waar je de schakelaar op hebt staan
eds zegt mij
<Druck gibt es aber die ganze Abstimmung passt nicht dazu sie haben dann viele Probleme damitjah op top snelhuid of belemert het je vermogen
ik heb fhase 3 en blauwe injectoren en een 200cell cat en simins uitlaat ik kom er wel doorheen
dus aan injectoren en chips licht het niet aan?
?
wastegate klep kan een scheur in zitten had ik ook dus knie stuk eraf halen en kijken
overijselse motor revisie hengelo
-
AuteurBerichten